Känner mig helt lurad av hitta.se

5
Vem vill bli lurad?
Grrrrr Grrrrr Grrrrr Grrrrr Grrrrr

Det är inte ofta jag har agg mot människor, men organisatonen hitta.se och deras representant Tony Camsjö får det att bubbla i blodet när jag tänker på hur jag blivit behandlad.

Den här internetreklamskarusellen är inte specielltr lätt att hänga med i!!! Jag blir så gott som dagligen störd av säljare från alla möjliga internetsidor som tycker sig ha den viktigaste produkten i heeeeeela universum. Jag tackar nej till ALLA förutom hitta.se och gula sidorna som jag själv använder när jag söker på internet ibland. Mitt senaste köp på hitta.se via herr Tony Camsjö kommer däremot bli mitt sista, i framtiden kommer jag bara annonsera i tidningar och via mitt goda rykte!!!

Jag ber om ursäkt ifall tonen på det här inlägget är något irriterat men JAG BLIR FÖRBANNAD NÄR NÅGON LJUGER MIG RÄTT UPP I ANSIKTET. Tony Camsjö är säljare på hitta.se och jag har inte spenderat några jättesummor på deras annonser men jag kan iaf avslöja att det rör sig om 20.000 i stöten. Ganska mycket pengar för ett företag i min storlek. När herr Camsjö presenterat statistiken som ska tala om hur mycket kunder och trafik jag fått ifrån hitta.se har jag tyckt att siffrorna sett bra ut. MEN! När jag dubbelkollade i mitt eget statistiksystem (google analytics) upptäcker jag att siffrorna som Tony presenterat är TOTAL BLUFF.

Jag vill därför utfärda en varning för Tony Camsjö och hitta.se! Att kunna sitta på möte och lura mig på åtskilliga tusenlappar medans han ser mig in i ögonen och tackar för kaffet efteråt är inte hedervärt.

Mina frågor till er med erfarenhet är:

[ul]
[li]Vad kan jag göra i den här situatonen? Jag har annonserat i 3 år och betalat för ett resultat som rapporterats felaktigt. Kan man erhålla nån form av återvinning?[/li]
[li]Hur kan det här få fortlöpa? Borde det inte vara olagligt att sälja tjänster baserad på felaktig informaton?[/li]
[/ul]

Det kan tyckas extremt men jag har till och med skapat en varningssida för hitta och deras representant eftersom jag för det första tycker deras beteende är oacceptabelt samt att jag vill upplysa andra som förmldligen befinner sig i samma sitation som jag så de slipper betala för luft. Sidan ligger på Varning för Tony Camsjö.

Det var skönt att få skriva av sig lite, nu ska jag lugna mig med en kaffe på balkongen. 🙂


Hoppas ingen annan blir drabbad!
90
Hej, Har du provat att prata med hitta.se om att du är riktigt missnöjd? börja med din kontakt och be sedan att få prata med en chef om inget händer. MVH Billy
www.affelin.se www.facebook.com/AffelinBda
90
Hej, Har du sagt till din kontakt att du är riktigt missnöjd? MVH Billy
www.affelin.se www.facebook.com/AffelinBda
157
1
Hej! Carl Jonas heter jag och jobbar mycket med digital marknadsföring, sökmotoroptimering och bloggar väldigt mycket. I mitt senaste inlägg gjorde jag en guide för företagare om vilka söktjänster som är bra att använda. Bl.a nämnde jag att hitta inte är nämnvärt bra (inte eniro heller) just för att info på deras sidor presenteras beroende på hur mycket man betalar. Mitt råd som expert inom området till dig är att helt lägga om din marknadsföring. Påbörja ditt arbete med sökmotoroptimering, börja använda dig av google adwords så får du riktigt bra staristik samt att du betalar enbart för prestation (per klick till din sida). Hur mycket varje klick är värt bestämmer du själv. När det sen kommer till sökmotoroptimering finns det även där en del att tänka på. För det första så är det arbetet långsiktigt. Inga mirakel sker särskilt fort. Sen så hänger mycket på hur din hemsida är uppbyggd, hur din länkstruktur ser ut så ja. Du kan spara mycket pengar på det här samt att marknadsföringen blir mycket mer mätbar. Ha det gott!
Med vänlig hälsning Carl Jonas Följ mig på Twitter http://www.twitter.com/carl_jonas www.carljonas.se - Blogg om företagande www.oneconsultant.se - Webbyrån som gör dig nöjd Webbutvecklare, entreprenör och bloggare

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.