Försäljning av mina produkter

2
1
Hej
Om några veckor tänker jag starta med mina verksamheter men jag kan inte sälja mina produkter Jag är en kille som studerar svenska för utländska akademiker på Stockholms universitetet. så inte behärskar språket. Det skulle bli mycket komplicera för mig att berätta om mina produkter på det bästa sättet till kunden. Jag vill veta vad rekommenderar ni. Jag har tänkt att bli kompanjon med någon säljare som ta kontakt med kunderna så hjälper mig att sälja varan.

Om produkter:
Det var en gammal klasskamrat från universitetet i Colombia som sin familj säljer också kaffe till USA som har föreslagit att jag säljer sina produkter här i Sverige. Han driver sin familjes företag och de har för produkter bl.a kaffe bönor och malet stark och lätt, organiska kaffet bönor och malet, stark och lätt Man kan också starta en kaffeservering. Jag hoppas ha några råd från er och Jag ber om ursäkta för språket.!!!
Mvh
Juan Timms
338
25
Starta en e-butik! Då behöver du bara hjälp av någon som tar fram texterna på svenska i samråd med dig. Låga kostnader, enklare att marknadsföra och sen kan du lägga till en flik på sajten där du även agerar grossist och erbjuder andra e-butik och vanliga butiker att sälja dina produkter.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.