Länkbyte med andra företag (SEO)

1
Hejsan. Efter att ha utbildat mig inom SEO har jag förstått att länkar från andra hemsidor är extremt viktigt. Jag tänkte då höra efter om det finns några som är intresserade av att byta länkar med mig?
4
Jag skulle tänka mig av ett länkbyte. Vad har du för hemsida?
2
Direkta länkbyten ger inte mycket när det kommer till SEO. Google och andra sökmotorer är bra på att plocka upp detta och inte ranka sidor som byter länkar med varandra. Det som går hyggligt är tre byten dvs att att det skulle finnas 3 personer med 3 olika hemsidor som länkar till varandra. hemsida 1 länkar till hemsida 2 och hemsida 2 länkar till hemsida 3 och hemsida 3 länkar till hemsida 1. Men skulle inte rekommendera denna typ av länkbyten heller. Skriv istället riktigt bra content som får andra personer att dela det du skriver utan att be om det. När det kommer till SEO så brukar mitt tips vara content content content. Håll även reda på white hat och black hat seo så att du inte blir bestraffad. Du kan läsa mer om det här: www.jobassigner.com/sv-se/blogg/vad-är-skillnaden-på-white-hat-och-black-hat-seo
// M Andersson
4
Jag var inne och läste på din hemsida mycket bra tips för min hemsida https://www.econello.com/sv/. Tack så mycket! :)
2
Kul att du hittade lite matnyttig information :) Lycka till med ert SEO arbete.
// M Andersson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.