Blocket.se

219
1
Pratade just med en försäljare från Blocket.se om att ha "butik" på blocket.

Kostnad för ett år skulle bli 4400,-

Sen kostar varje annons/vara som vanligt. Men man får allt samlat och kan också lotsa kunden vidare till alla annonser man har på blocket.

Är det någon som har erfarenhet av att ha butik på Blocket.se???
219
1
Ingen som har erfarenhet av Blockets butik? :?
758
1
Jag har kollat lite på denna möjlighet, men fått lite olika svar från dom [br]redan har en butik där. Sedan förstår jag inte vitsen med att ha det på ett [br]ställe dvs. samlat. Ska jag annonsera på Blocket, så vill jag synas överallt. [br]En som jag pratade med, sa att hon fick väldigt många besökare, men [br]ytterst få av dessa blev verkliga kunder. En annan som sålde bilar var [br]mycket nöjd - men å andra sidan så behövde han bara sälja en bil, för att [br]få igen kostnaden för butiken.
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
1
Jag använder mig av blocket.se och det funkar väldigt bra. [br]Får ungefär 100 - 150 användare som tittar på annonsen första dagen och sen strömmar det in 20 - 30 per dag. [br]En annan fördel är att annonserna dyker upp när folk söker på t.ex google. [br]Jag skulle rekomendera dig att testa att sätt in några annonser på blocket och se vilket resultat du får innan du bestämmer dig.
älsningar!
Johan Svedberg
www.swedshopimport.se
29
[quote="sod"]Pratade just med en försäljare från Blocket.se om att ha "butik" på blocket. [br]Kostnad för ett år skulle bli 4400,- [br]Sen kostar varje annons/vara som vanligt. Men man får allt samlat och kan också lotsa kunden vidare till alla annonser man har på blocket. [br]Är det någon som har erfarenhet av att ha butik på Blocket.se???[/quote] [br] [br]Hej! [br] [br]"Dammar av" denna tråd. [br] [br]Några mer erfarenheter, eller någon som har har ett annat bra vis att marknadsföra sin e butik? [br] [br]//Mikka
7
Om du har en webbutik som du vill skall synas är nog det bästa sättet att annosera via Google Adwords... Det kostar några kronor, men är det snabbaste sättet att få uppmärksamhet.
355
1
och man påstår att det fungerar relativt bra. [br]Men kom ihåg! Det skall även en del till att få besökarna att köpa när de väl är framme på din sida. [br]Se till att du har en "köp-knapp" väl framme till sidan du länkar till eller på blocket.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.