Söker lönsamma och intressanta säljuppdrag/samarbeten !

1
Är en 29 årig driven kille som jobbat med PR/media samt försäljning och konsult arbete för olika bolag i snart 10 år. Arbetar endast med försäljning mot B2B.
Söker nya lönsamma uppdrag som gör att jag kan erbjuda en helhetslösning för mina kunder när det kommer till marknadsföring, webbsida samt logotyp och annons tillverkning !! Kontakta mig gärna vid intresse eller om ni har några frågor !

Mvh Mediakonsult Marcus Låringe
Mediakonsult Marcus Låringe
12
4
[i]Hejsan Marcus![/i] Har du någon hemsida eller liknande? Kanske LinkedIn? Mvh
39
3
Hej Marcus, Jag driver en redovisningsbyrå så om du är intresserad av att lägga in bokföring, redovisning m.m. i ett paket vore det kanske intressant att börja ett samarbete. Kolla gärna min hemsida www.sweweb.nu för mer info.
Sweweb - Besök sweweb.nu - Jag hjälper dig med bokföring, deklarationer, redovisning m.m.
1
Hej Marcus! Jag driver en kommunikationsbyrå som erbjuder tjänster inom bland annat sociala medier och olika former av textproduktion. Kolla in vår hemsida och släng iväg ett mejl om du vill diskutera ett samarbete. Ha en fin kväll! /Anna Hjukström [url]http://wincm.se/[/url]
Anna Hjukström

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.