Digital marknadsföringshjälp mot provision!

8
5
Efter ett tufft år med covid ser det nu lite ljusare ut, jag säljer en hel del av mina produkter på en stor nätsajt men förlorar en hel del av vinsten då jag måste betala en viss procent till företaget.
Jag är sjukt tacksam över detta då jag nu har en löpande inkomst, men nånstans känner jag att jag helst skulle vilja se att detta flöde hamnade hos min egen webbshop varbergsvindflojlar.com 🙂
Jag har själv byggt sidan och pillat en del med att SEO optimera sidan men det tar för mycket kraft som jag hellre lägger på produktion.
Därför söker jag nu efter någon som kan få fart på min egna shop då det nu känns som " DET SPELAR INGEN ROLL HUR FINA SAKER DU GÖR OM INGEN VET ATT DU GÖR DOM" 🤔
Är du intresserad så hör av dig, jag är beredd att ge en bra provision och ett längre sammarbete om du kan hjälpa mig att få igång försäljningen på min egna sajt!

http://www.varbergsvindflojlar.com
Varbergs Vindflöjlar
103
33
Det absolut första du behöver göra är att se till att webbsidan laddar snabbt, där har du problem idag, stora problem. Det andra du behöver göra är att skriva/köpa riktiga artiklar till bloggen som driver trafik, bloggen idag ser ut att vara meningslös när det kommer till trafik/SEO. Du har en hel del att ta tag i när det kommer till kritan. Som jag ser det kommer du få svårt att få någon att göra så mycket jobb på provision enbart. Har du några funderingar, skriv ner dem här på forumet, så ska vi se om vi kan hjälpa dig åt rätt håll här i tråden. Är du intresserad av att köpa konsult hjälp, så hör av dig i ett PM om du vill här på forumet. Säkert fler än jag som kan tänka sig att hjälpa dig hands-on för betalning per timme vi lägger ner utanför forumet.
8
5
Jodå jag får erbjudande nästan dagligen av konsulter som vill sälja in sig men jag är inte riktigt där än, ganska nystartat företag men smal budget får liksom börja i botten. Kanske finns det någon likasinnad därute, så tänkte jag! 😁 Tackar för svaret!
Varbergs Vindflöjlar
103
33
Ok,men har du några funderingar, skriv ner dem här på forumet, så ska vi se om vi kan hjälpa dig åt rätt håll här i tråden, helt gratis här på forumet.. =)

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.