Liten marknadsundersökning

46
Hej!

I mitt företag arbetar jag lite med försäljning av olika prylar med logotype till företag. Har räknat lite på en ny inköpsmodell och skulle kunna få ner priserna ganska ordentligt.



Exempelvis 200 st hållare för kredit- och visitkort för 17 kronor styck, inklusive logotryck eller logogravyr.



Kort fråga: Vad tycker ni om priset? Tycker ni det låter intressant?



Tacksam för svar!



/Kristofer
758
1
Det finns säkert 150 olika sorters kreditkortshållare :o [br]Den billigaste är helt gratis - sedan finns det för 3: - :wink: [br]Hur ser den för 17: - ut?
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
46
Tack för ditt svar Stefan! [br]Jag har 255 st i mitt sortiment. Många olika stilar, passar de flesta. Är inte riktigt klar med min katalog än, men jag kan skicka över den sen ifall du är intresserad! [br] [br]Var främst en spontan reaktion på priset jag var ute efter. Var hittar du kortfodral för 3 kronor st med logotryck/logogravyr och minimiantal 200 st? Snittpriset på marknaden tycks ligga på ungefär 24 kronor.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.