Köpa laptop!

53
Ska köpa mig en bärbardator och tänkte fråga er om ni vet om något bra erbjudande lr så?



Tänkte mig en dator för runt 15 000:-
1
pricerunner är ett bra ställe att kolla på priser. Här hittar man även recensioner och sånt på både produkten och på företagen.
74
apropå pricerunner, så trippelkolla med återförsäljaren, jag fick fel maskin pga pricerunnerinformation, vilket kostade ett par veckor och lite  Grrrrr[br][br]prisjakt.nu är bra
10
Hej Andreas![br][br]Kolla gärna vår webbshop.[br]Där finns många trevliga maskiner att välja mellan. Kända kvalitétsmärken. Priser fullt jämförbara med de stora drakarna. Rabatt ju mer du handlar och avtalspriser för stora kunder. Möjlighet att få hjälp med installation på flera håll i landet. Hör av dig om du undrar något![br][br]Exempel: HP EliteBook 6930p - Core 2 Duo P8700 / 2.53 GHz - Centrino 2 with vPro - RAM 2 GB - HDD 250 GB - DVD±RW - (3G) - Windows 7 Pro - 14.1" - Office Ready[br]Pris: 14 157:-[br][br]Läs mer...                [size=10pt][b]www.itnyttashop.se[/b][/size][br][br][br]Med vänliga hälsningar: [i]Daniel Stensér[/i] , ITnytta (www.itnytta.se)[br][br][br]
Daniel Stensér
daniel @ itnytta.se
www.itnytta.se
2066
2
Ni inser att tråden är från 2005 va? Killen har troligtvis redan köpt sin laptop.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
10
:-[[br][br]Oupps, missade det måste jag erkänna, Jonathan. Får väl hoppas inlägget ändå leder några nyfikna till www.itnyttashop.se ![br][br]God fortsätttning!
Daniel Stensér
daniel @ itnytta.se
www.itnytta.se
74
[quote author=Jonathan link=topic=51.msg30335#msg30335 date=1262630354][br]Ni inser att tråden är från 2005 va? Killen har troligtvis redan köpt sin laptop.[br][/quote][br]Ja, men då behöver han ju garanterat en ny vid det här laget  :mrgreen:

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.