Behöver dessa "behållare" var hittar man? [BILD]

2
Tjena!

Jag är i startup fasen av en e-handel. Jag undrar var man får tag på dessa "behållare"? Eller iallafall något liknande.

[IMG]http://i66.tinypic.com/s5bl3t.jpg[/IMG]

Undar även, finns det någon maskin man kan köpa och använda sig utav så man kan sluta kanterna? Ska ha vätska i dom så hade varit bra att kunna göra det själv.

[I]Mvh,
Joakim.[/I]
367
46
Emballator tec-tubes. Sök annars utmlands.
Redaktuellt
2
Tack för svar, men hur använder man sig utav dessa? Jag har en slags vätska jag vill ha i dom, skickar man det till företaget så lägger dom i det eller hur fungerar det? Hade gärna viljat veta. Eller finns det något sätt att använda sig utav förpackningen hemma och sluta den på något vis? Mvh.
15
Hej Whoakim! Personligen hade jag kontaktat en så kallad "legotillverkare" för detta. Du hanterar antagligen en matprodukt/kosmetikaprodukt som har starka lagar kring sig. En legotillverkare kan se till att allt tillverkas enligt lag åt dig, oftast för en låg kostnad. Från recept till att konsumenten håller i din produkt. Jag har varit i kontakt med ett antal och fått prisuppgifter på 5-30 kronor per tillverkad produkt. Googla och kontakta flertal företag och visa intresse! Vissa legotillverkare kallar denna typ av bransch för "Private Label" - ett tips när du söker!
Med vänliga hälsningar, Pontus på www.orientaldesign.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.