Domännamn där hemsida ingår

4
Hej



Ta en titt på det här. Hittade för några veckor sedan ett företag med registrerad toppdomän ( .ws )

Man betalar per månad, inte långa bindningstider.

Man får domännamn, hemsida och epostkonton. Bara 78Kr/mån. (10$)

Det går att prova gratis i 7dagar.



Min domän: www.stefanandersson.ws
507
1
Jag vet inte om domänen .ws är så himla rolig. Tror inte den ses som så seriös i företagssammanhang.
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
53
Jo .ws ses som seriös men är väl inte så vanlig och skulle själv aldrig registrera en ws domän....78kr/mån tyckte jag dock inte lät så jätte billigt...hur lång e bindningstiden?
187
Tycker det luktar pyramidspel och bondfångeri av hela StefanA.s inlägg. Ett klart fall av smygreklam. StefanA måste vara en som just gått på det här med "Fully automated mony making machine" :!: [br] [br]StefanA, hoppas du kommer till insikt med vad du sysslar med.
Frilansande människa
4
Hej igen [br] [br]För några veckor sedan hamnade jag på en hemsida där jag såg detta Prova gratis erbjudande. Det visade sig vara bättre än jag trodde. [br] [br]Fungerar utmärkt även för mig som aldrig byggt en hemsida tidigare. [br] [br]Svar på frågor. [br] [br]Bindningstiden: 1 månad, dvs jag betalar för en månad i taget. [br] [br]Pyramidspel: Det här är ett sätt för GDI att få ut ws domänen så snabbt som möjligt. Det ger mig och den som vill, en möjlighet att tjäna lite pengar samtidigt som jag har en, som jag tycker, billig domän + hemsida. [br]Har du någonsin klickat på Tipsa en vän? Det här samma sak, bara det att du får betalt för att tipsa. [br] [br]Av kostnaden på 10$/månad går 50-60 % tillbaks till dem som hittar nya kunder. Av ws användarna är närmare 90% enbart kunder dvs. de utnyttjar inte möjligheten att tjäna en extra inkomst. [br] [br]Företaget verkar seriöst enligt min mening. [br] [br]Mvh [br]Stefan
187
Du får åtminstånde ett litet plus i kanten för ditt svar. Det är viktigt att man tror på det man gör, då uppfyller man i alla fall en del av förutsättningen för att lyckas. [br] [br]Ett tips från mig är att du lär dig lite om html och knåpar i hop en sida, det är inte svårt. Piffa till den en aning med css, heller inte svårt. Gör du det så går nog dina affärer bättre. Att visa en snygg och välanssad sida utåt tyder på seriösitet, även om det kan frågesättas av många. :wink:
Frilansande människa
53
Va inne på din hemsida www.stefanandersson.ws..Om man tittar på den så vet jag inte om den e färdig lr inte men om det är den klassen som hemsidan håller som du får så skulle jag tyvärr säga att du e nog lite lurad...För den där skulle inte jag betala ett enda öre för att få...
4
Ben/ [br]Tack för de vänliga orden. [br] [br]Andreas/ [br]Det är just grejen. Jag har aldrig gjort en hemsida tidigare. Jag bara kopierade lite texter och bilder lite varstans ifrån. Skall nog göra i ordning den inom kort.
53
Okej..hoppas det blir bra...när du fixat iordning den kan du ju alltid skriva här på forumet så ska jag se om jag kanske kan ge dig några tips... :wink:
507
1
Stefan, köp dig en bok om html, det är enklare än man tror. Sen finns det många bra program idag som är ganska enkla! Övning ger färdighet! [br] [br]/Daniel
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
4
Tack för tipset Daniel. Var ute på nätet i går och hittade några nybörjartips. Ska bli kul att lära mig html helt klart. [br] [br]Ni kanske redan känner till den här länken men ändå: [br] [br]http://tools.templatemonster.com/
134
jag vill inte göra reklam (skrev om företagen i en tidigare tråd) [br]men jag är så nöjd och imponerad av Manufrog och Loopia tillsammans. [br] [br]300mb webhotell hos Manufrog.se 100:-/år [br].se domän hos loopia 137,50:-/år [br] [br]Kan inte bli mycket billigare? Samt att manufrog erbjuder färdiga lösningar för webbutik, blogg, gästbok, räknare osv osv.... HELT gratis.
/ www.peffen.com // Grafisk formgivning för tryck & webb
13
.ws är som sagt inte särskilt seriöst. Med tanke på att köpa en .com,.biz osv på Joker.com kostar ca $12 per år, så finns det ingen anledning att dra sej till udda topdomäner. [br] [br]Kan finnas en anledning, om t.e.x vill sökmotoroptimera för t.e.x ett ord och det är slut överallt. [br] [br] [br] [br][quote="StefanA"]Hej [br] [br]Ta en titt på det här. Hittade för några veckor sedan ett företag med registrerad toppdomän ( .ws ) [br]Man betalar per månad, inte långa bindningstider. [br]Man får domännamn, hemsida och epostkonton. Bara 78Kr/mån. (10$) [br]Det går att prova gratis i 7dagar. [br] [br]Min domän: [url]www.stefanandersson.ws[/url][/quote]
13
Jag skulle nog vara lite skeptisk emot Manufrog.se , dom har ingen telefonnummer på sin sida, ingen orgnr och deras maskiner står i USA. Vad är det för bolagsform? Jag är väldigt skeptisk emot så kallade webhotell agenter, där man är mellanhand mellan 2 parter.- [br] [br]Jag har mina sidor på http://123.shellkonto.se , deras maskiner står i Sverige och man kan få telefonsupport. Där kostar ett konto på 1 GB 399:- om året inkl. moms. [br] [br] [br][quote="peffen"]jag vill inte göra reklam (skrev om företagen i en tidigare tråd) [br]men jag är så nöjd och imponerad av Manufrog och Loopia tillsammans. [br] [br]300mb webhotell hos Manufrog.se 100:-/år [br].se domän hos loopia 137,50:-/år [br] [br]Kan inte bli mycket billigare? Samt att manufrog erbjuder färdiga lösningar för webbutik, blogg, gästbok, räknare osv osv.... HELT gratis.[/quote]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.