Köpa loss jobbdator?

507
1
Har en bärbar dator genom jobbet som jag betalar på varje månad. Efter 3 år får man ju möjlighet att köpa loss den. Men jag har hört att det har kostat ganska mycket.



Vad har Ni fått betala?
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
16
Tror jag fick betala runt 1500 sist...
50
Jag jobbar en del med Hem Pc till företagens anställda. Vi brukar försöka se till att sätta ett summa som motsvarar en månadskostnad plus några hundralappar för administration. Det brukar innebära ungefär 1000 kr.
507
1
Det var ju inte så mycket! [br] [br]Vad jag har hört ryktesvägen så kommer det kosta betydligt mer för mig. Dock tror jag att jag ändå inte vill behålla min. [br]Alltid kul med något nytt!
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
507
1
Men hur är det får man ha hem-pc nu mer? Eller är det något maxbelopp som gäller? Nån som vet?
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
50
JA hemPC gäller fortfarande. Gränsen är max 10 000:- i bruttolöneavdrag per år. Det var aviserat en indragning av möjligheten men nu har vi fått svar att det gäller tillsvidare.
507
1
Det låter ju fint....då kanske man kan köpa sig en ny istället då. JAg hade nästan planerat att köpa en privat.
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal
507
1
Har fått ett nytt Hempc erbjudande nu!!
Billiga solglasögon - www.trendystuff.se
www.spaweekendhotell.se - Spa portal

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.