tv-spel?

12
Hej gott folk!



Jag är ute efter grossister osv som säljer tv-spel och pc-spel ?

Eller är det direkt till varje spel tillverkare man ska gå?



Tack på förhand!



/Peter
68
Ofta finns det någon generalagent. Alla Nintendo-spel som såldes i Sverige (i alla fall tidigare) passerade Bergsala AB. Liknande system fanns för andra konsoller. Om det systemet finns kvar är det nog sådana företag du borde leta upp. Tyvärr har jag inga namn att ge. [br]Beträffande PC-spel skulle jag nog tro att det är att gå direkt till det säljande/marknadsförande spelbolaget, vilket rätt ofta inte är detsamma som det tillverkande spelbolaget. [br] [br]/Konrad
2
Hej, [br][br]Är du fortfarande intresserad av Tv-spel så kan jag kanske hjälpa dig. Hör gärna av dig:[br][email protected]
11
[quote author=Gamerheaven link=topic=1366.msg26888#msg26888 date=1247144420][br]Hej, [br][br]Är du fortfarande intresserad av Tv-spel så kan jag kanske hjälpa dig. Hör gärna av dig:[br][email protected][br][/quote][br][br][br]Hejsan.[br]Jag är i startgroparna inom Tv-Spels branschen.[br]Har du någon bra info och dela med dig av?[br]Tacksam för tips!
1616
4
Har du kollat dessa www.panvision.com[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson
Må väl!
3
Jag är då ingen expert men om du vill ha leverantörer i Sverige så har jag en liten lista, hoppas det hjälper dig.[br][br]Nordisk film: Sony speltitlar samt playstation med alla dess tillbehör[br][br]Bergsala: Nintendo, deras spel samt tillbehör[br][br]Pan Vision: Är en leverantör för många andra leverantörer bland annat, EA, Microsoft, Activision etc.[br][br]Ska du köpa spel:[br]Activison[br]Electronic Arts (EA)[br]Namco Bandai (var Atari förut)[br]Pan Vision[br]Bergsala[br]Nordisk Film[br]Warner Home Video (Dem har vissa titlar som dem har filmrättigheterna för, tex batman)[br][br]Vill du ha lite billigare restlager av spel så kan du ta en titt på företaget gameoutlet. [br][br]Hoppas det hjälper dig lite.[br][br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.