Per Morberg

22
3
Den här mannen släpper nya produkter hela tiden känns det som, allt från manschettknappar till grillsåser. Grillsåserna kan jag faktiskt rekommendera, passade bra till grillen!

Men hur många produkter tror ni en känd person kan släppa innan det blir mättat? Nu finns det ju många som lanserar sina viner och öl i sitt namn, inte bara han men nu tog jag han som ett exempel. I USA så är det ju rätt vanligt att kändisar står bakom drycker och liknande, kanske den trenden som boomar just nu även här?
207
3
Du besvarar din fråga själv - det är en boom likväl som s.k "selfies" ;-)
22
3
Haha ja det gjorde jag nog. Men det känns ju som att det är väldigt många andra som kör samma race som han. Måste finns mycket pengar att tjäna, jag har själv beställt hans öltunna nu som verkar vara väldigt praktisk nu på sommaren! Den måste du kolla in :)
207
3
Ja helt klart, människor är bara människor - boomen omfattas säkerligen på sikt av mycket pengar i omlopp. Men pga. royalties så måst man antagligen en hel del också, men pengar finns att tjäna, hely klart.
64
11
Skulle inte tro att det finns en direkt gräns för hur många och under hur lång period man kan hålla på. Skulle snarare säga att det är kvalitén på produkten som avgör dvs så länge man släpper bra produkter och marknadsför den rätt så är det bara att ösa på!
22
3
Ja så är det nog absolut, läste att han även släppt ekologiska viner nu, och det är ju väldigt smart och helt rätt i tiden! Kommer nog bli storsäljare som de andra produkterna om jag får gissa. [url=http://www.systembolaget.se/78081]http://www.systembolaget.se/78081[/url]
64
11
Ja det blir det säkert, ska nog köpa mig en flaska också :)
22
3
[quote="www.itbmedia.se" post=50084]Ja det blir det säkert, ska nog köpa mig en flaska också :)[/quote] Har du testat den? Jag tycker den var himla god faktiskt. Har några flaskor kvar hemma och ikväll så är det ju fredag så då får det nog bli en flaska !

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.