En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År 2009!!

76
1
[center][color=teal][font=Verdana]Önskar er alla en riktigt

[color=teal]God Jul
och
Gott Nytt År 2009!
[/color][/font][/color][/center]

[color=black]Tack också för året som har gått, alla goda tankar och idéer som kommit fram i forumet och som jag kunnat ta del av. Ett sådant här forum är underbart att ha tillgång till som ensam företagare.  :bravo Vi ses nästa år, nu tänker jag vara så ledig jag bara kan med familjen. [/color]
~ Gör det svåra enklare ~
Med rätt stöd i HR blir personalarbetet både lättare, effektivare och ger bättre resultat.
www.personaleffekt.se
822
48
[center][color=green][size=12pt]Vi på Företagande.se[br]önskar också er alla [br]en riktigt god jul!![/size][/color][/center]
2360
37
Tack detsamma men vilka är ni mer.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
305
2
God jul!!! (kommer pracka på er ännu en fredagskamp innan nyår så jag tänker minsann inte säga Gott Nytt År än :)[br][br]Passar också på att tacka alla fina och trevliga människor för att ni skapar en väldigt bra samlingsplats dit man alltid känner sig välkommen!
822
48
[quote author=claeslund link=topic=4778.msg23201#msg23201 date=1230023503][br]Passar också på att tacka alla fina och trevliga människor för att ni skapar en väldigt bra samlingsplats dit man alltid känner sig välkommen![br][/quote][br][br]Tack själv, roligt att du känner så!  :)[br][br]Lars, du ser vilka vi är här: http://www.foretagande.se/contact/Foretagande.se.html
2360
37
Tack Patrik och God Jul. Om några dar åker jag och kollar läget i Riga.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.