Jag förföljs av djävulen!

305
2
Som titeln antyder så tror jag att jag personligen förföljs av den store röda klumpen med horn - djävulen.

Talet 666 förföljer mig överallt. Är det inte 666 så är det 66. Nu senaste så var jag inne på ett enda (gammalt) inlägg på forumet och då ploppar swerot upp med 666 inlägg.

Böcker slår upp på sidan 666, talet visar sig överallt!

Jag vet att jag nog är paranoid och har ställt in hjärna på att reagera när jag ser talen 666 eller 66 eller 6 för den delen men likväl så är jag förföljd 🙂

Så någon pärleport står nog knappast och väntar på mig...
109
Fast 666 är väl inte djävulens nummer? det är en rock n roll myt , så du kan vara lugn  ;D
305
2
[quote author=Daniel79 link=topic=5797.msg28064#msg28064 date=1252926768][br]Fast 666 är väl inte djävulens nummer? det är en rock n roll myt , så du kan vara lugn  ;D[br][/quote][br][br]Pweuhh, det var skönt att höra... ...men vem är det då som stalkar mig!?
223
Frågan är om man hellre blir förföljd av en rock'n'roll-myt. Det börjar med tre oskyldiga siffror. Nästa steg är att gitarren mystiskt brinner upp, och därifrån är det inte långt kvar till att vakna av Kurt Cobain som står och jammar i sovrummet. Min kusin (Gud välsigne) råkade ut för exakt samma sak.
305
2
[quote author=foe link=topic=5797.msg28074#msg28074 date=1252941112][br]Frågan är om man hellre blir förföljd av en rock'n'roll-myt. Det börjar med tre oskyldiga siffror. Nästa steg är att gitarren mystiskt brinner upp, och därifrån är det inte långt kvar till att vakna av Kurt Cobain som står och jammar i sovrummet. Min kusin (Gud välsigne) råkade ut för exakt samma sak.[br][/quote][br][br]Nu känns det återigen inte så bra längre... ...var rädd för Nirvana när jag var liten...
2360
37
Claslund, ryktet delat med 2= 6  antal inlägg lägg ihop siffrorna 1+2+3=6. Är det så han ser ut :evil:.  ;D :D :giggle.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
305
2
[quote author=lars arenander link=topic=5797.msg28079#msg28079 date=1252952448][br]Claslund, ryktet delat med 2= 6  antal inlägg lägg ihop siffrorna 1+2+3=6. Är det så han ser ut :evil:.  ;D :D :giggle.[br][/quote][br][br] :o
35
Du vet väl att det man fokuserar på  växer, nu har du fått det där på hjärnan då är din amygdala alertare än någonsin. Den är ständigt vaksam på farligheter och du har aktiverat den på fel sak. Börja fokusera på något positivt istället så ska du se att det växer och var du går kommer du att se något fint.
8
Nu när jag tittar in här för första gången så ser jag att "antal inlägg" på dej står på 2*66* just nu. Mystiskt.;)[br][br]Du säga upp ditt medlemskap här då du har nått 666 inlägg.:)
www.partyfun.se
305
2
[quote author=Henrik_ link=topic=5797.msg32102#msg32102 date=1269294441][br]Nu när jag tittar in här för första gången så ser jag att "antal inlägg" på dej står på 2*66* just nu. Mystiskt.;)[br][br]Du säga upp ditt medlemskap här då du har nått 666 inlägg.:)[br][/quote][br][br]Det är kört...
12
Jag tar och lägger det elfte svaret nu.. vilket borde ge 60 om man gångrar min ålder.. för elva består av två tvillingsiffror.. .. vilket i repetition av första siffran ger.. 66.....  :OMG
Jobbar med hlr
10
Du skall nog ta det som smicker. Han skjuter inte på döda kråkor. :)

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.