Bojkotta Blocket

10
Vad är Blocket för företag? Jag blir så j-vla trött på Blocket, gång på gång så tar det en evighet att få samma annons uppdaterad nu senast idag 12 timmar och annonsen är inte upplagd än. Jag kan säga att det inte är första gången detta sker. När man som små företagare försöker att få ut sina saker, så vill man att det sker relativt snabbt, max ett par timmar, vilket Blocket lovar. Jag har vid ett flertal gånger kontaktat deras kundtjänst, men svar från dom brukar ta allt från 2-20timmar. Nu hoppas jag att någon person eller personer mailbombar dom. Man betalar i förskott och kan inte begära pengarna tillbaka. J-vla skit företag.
SVENSKA AUTO-NEWS
8
En stor norsk concern bakom, antar att dom endast lägger energin på besökarna som letar efter något, istället för att optimera sidan efter de som verkligen vill annonsera. Du har ju ingen annanstans att vända dig, så du får helt enkelt leva med deras regler och rutiner. [br] [br]Men jag håller med till 100%
är man gifter sig blir man en turist i sitt egna liv.
- Du har alltid en reseledare som säger var du ska titta, vart du ska köra och var du ska lägga upp kreditkortet.
2360
37
Först Gula sidorna och nu blocket har jag haft mycket nytta av under säkert 20 år tid, och det bara fortsätter och fortsätter.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
205
1
Var det verkligen nödvändigt att dra upp en tio månader gammal tråd bara för att skriva att du har haft nytta av Gula sidorna och Blocket? Om jag fick skulle jag personligen önska att du tänkte igenom det du ska skriva lite bättre i fortsättningen. Det har varit lite mycket nonsens enligt min ringa mening.[br][br]Välmenande hälsningar[br]/Niklas
640
5
Hej! [br][br]Lars du tycker och tänker mycket om det mesta, men du backar inte upp dina åsikter.  [br]"40 års erfarenhet, JAG har haft nytta av, kvinnor diskrimineras osv." (de trådar jag läst)[br][br]Kul att du är här och rör om i grytan, men lössläppta åsikter gör ingen glad. Åsikter är ju som bekant helt gratis, det kräver inget av de som har dom och alla har hur många som helst. [br][br]Vill du backa upp dina påståenden och åsikter med fakta och konkreta exempel på vad du upplevt, så att dina inlägg får lite substans och ger oss andra lite matnyttig information?  [br][br]MVH[br][br]R (som borde sova  :vissla)[br]
2360
37
NN jag tittar inte när tråden är skriven utan på innehållet. Någon gång kanske det blir bra också. eller ocksså får du sluta läsa mina kommentarer.[br][br]Hoppas du somna utan för mycket funderande på mina kommentarer.  40 års erfarenhet tar lite längre att skriva men du kan kanske hitta ett och annat i mina kommentrer till olika svar.[br]Kvinnor Diskrimineras. Återkommer till det när Regeringsrätten sagt sitt.[br]Lars
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
11
[quote author=janli link=topic=842.msg3222#msg3222 date=1151512454][br]Vad är Blocket för företag? Jag blir så j-vla trött på Blocket, gång på gång så tar det en evighet att få samma annons uppdaterad nu senast idag 12 timmar och annonsen är inte upplagd än. Jag kan säga att det inte är första gången detta sker. När man som små företagare försöker att få ut sina saker, så vill man att det sker relativt snabbt, max ett par timmar, vilket  Blocket lovar. Jag har vid ett flertal gånger kontaktat deras kundtjänst, men svar från dom brukar ta allt från 2-20timmar. Nu hoppas jag att någon person eller personer mailbombar dom. Man betalar i förskott och kan inte begära pengarna tillbaka. J-vla skit företag.[br][/quote][br][br]Inte nog med detta.[br]Blocket har INTE telefon- eller emailsupport...[br][b]Never again Blocket[/b]  :evil:
Mvh
Daniel
websupporten.com
2360
37
Har man något och sälja och inte har alltför brottom kan man titta på köpare, kostar inget och ger bra resultat men jag kan förstå frustation när det är omvänt.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
68
Kanske kan glädja någon här inne.[br][br]http://www.e24.se/dynamiskt/konsumentvaror/did_15726806.asp[br][br]Mvh, Micke
"Innovators and creative geniuses cannot be reared in schools. They are the men who defy what the school has taught them." - Ludwig von Mises
18
Jag håller med om att Blocket suger.[br]En annons jag satte in på en korsett blev refuserad pga en otydlig regel (sexiga underkläder får inte sitta på en mänsklig modell), pengarna sattes på tillgodo och när jag ville ha pengarna utbetalade svarade de inte. Otrevliga och pryda idioter är vad de är.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.