AML-Maskin

AML-Maskin
AML-Maskin är ett nystartat företag liten bit utanför Kristianstad som utför grävning av olika slag med en 5 tons minigrävare med gummi larver, den kommer även att vara utrustad med rototilt, djupgrävskopa, kabelskopa, planeringskopa, tjälkrok och asfaltskärare. Maskinen är perfekt att arbeta med på trånga ställen då den är en så kallad zero tail swing, med det menas att när man står med grävaggregatet på sidan, alltså inte mot någon av färdriktningarna och gräver så sticker bakdelen på maskinen inte utanför larven. Kommer att inrikta mig mycket på trädgårdsjobb, kabelfel, grävning för jordvärme, dikning och rensning av diken, dräneringar m.m m.m. Kan nås på nummer 0733-413888 för mer info.



Måste tillägga att maskinen är helt ny, alltså en 06:a med steg 2 miljömotor i.
26
[quote="AML-Maskin"] [br] [br]Måste tillägga att maskinen är helt ny, alltså en 06:a med steg 2 miljömotor i.[/quote] [br] [br] [br]bra att ni investerade i en miljövänligare motor. nu hoppas jag för er att kunderna uppskattar detta. de flesta vill ju tyvärr bara ha det *billigt*. och priset för miljöförstöring dyker tyvärr aldrig upp i en offert.
AML-Maskin
Jo det hoppas jag också att det uppskattas, men det fanns inte så mycket att välja på när det gäller nya maskiner, alla nya maskiner ska ha miljömotor klass 2. Enligt efterforskningar så ligger jag bra till med priset så det kommer inte att kosta extra för kunden om man jämför med andra i branschen.
232
Precis, det finns ett producentansvar i och med miljön.. Ett av kraven är bl.a att tillverka dessa typer av fordon..
M-Daniel Johansson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.