Företagstidningen - Gratis marknadsföring

5
Företagstidningen är ett artikelarkiv som är gratis att använda. Det har som syfte att hjälpa ditt företag eller din produkt att synas på internet. Arkivet är bra optimerat och syns väl i sökmotorerna vilket i sin tur leder in trafik till din artikel.

Genom en enkel registrering är du redo att börja skriva. Några enkla regler måste följas som anvisas på hemsidan, sedan är det bara att publicera.

Välj att skriva artiklar hos oss om du vill nå ut bredare med din marknadsföring och letar efter ett gratis alternativ.

Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till oss.
Mail: info [@] foretagstidningen.se
URL: Foretagstidningen.se
640
5
Hej, Hur skiljer sig din sajt från denna sajten? Här på Företagande får väl alla som vill och kan skriva och bli publicerade gratis om jag förstått det hela rätt? Märkligt att posta hos en konkurrent... Om så inte är fallet, förklara gärna skillnaden? MVH R
5
Hej, Jag kan inte svara på hur det skiljer sig då jag ej vet hur Företagande.se arbetar med sin SEO. Jag har över 5 års erfarenhet inom SEO arbete och vet hur effektivt det är att marknadsföra sig via artiklar. Jag ser [b]inte [/b]den här sidan som en konkurrent utan snarare som en tillgång. Har du arbetat med SEO vet du vikten av inlänkar från flera olika domäner. Kan jag hjälpa till genom att visa upp min hemsida och dela med mig av mitt arbete och gynna er framgång via vår tjänst så är jag nöjd. Alla är välkomna att marknadsföra sig via oss, även Företagande.se. Med vänliga hälsningar, Foretagstidningen.se
2360
37
Ibland kan ett nätverk göra under så är den bra? Varför inte. Det är samma digitalt som muntillmunmetoden och den fungerar många gånger lokalt medan digitalt kan få en fantastisk spridning. Jag fick till ex. veta att min farmor låg på bordet framför Ikea-kamprad visserligen bara som tidningsbild i SvD men boken KVINNA I STRID spred till en stor del av Sverige vilket en innehavare berättade för mig tidigt samma morgon tidningen kom ut.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
822
48
Lars, kan du vänligen sluta nämna boken i varje inlägg du skriver. Den tillför inget till inlägget. Den syns redan dessutom i din signatur, hela tiden. Angående ämnet och ditt svar Robaino så får alla skriva och publicera artiklar på sajten så länge det ger något till läsaren och inte först och främst handlar om att marknadsföra sin egna produkt. Vi granskar alla artiklar innan de publiceras.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.