Tjäna Pengar På Internet - går det?

1
Hej, jag tänkte berätta om något som jag håller på med dagligen vid sidan av mitt ordinarie arbete.
Det kallas för Neobux, och är ett ställe på internet där annonsörer och läsare träffas.

I stora drag går det till såhär: En annonsör får lägga in reklamannonser för en viss summa pengar här, och den som klickar och läser annonsen får betalt för det.

Det här är ett internationellt ställe med folk registrerade från hela världen, där alla slags annonser visas (dock ej olagligheter, porr, hasardspel och dyl) och som läsare av annonser får du betalt i dollar och kan begära utbetalning via PayPal så fort du tjänat ihop 2 dollar.

Vill du veta mer innan du bestämmer dig för att testa?
Inga problem, googla på "svensk neobux guide" eller besök [color=#000088]Svensk Neobux Guide 2016[/color]
8
Det är svårt att hitta bra sätt att tjäna pengar på långsiktigt om man inte är beredd på att lägga ner mycket tid. Det tar tid att lära sig, få erfarenhet och ha uthållighet. Har man det är det möjligt.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.