Få igång verksamheten

1
Har en liten VVS firma som jag försöker få att ta fart. Vilka sidor är seriösa att koppla sig till? Servicefinder verkar utesluten.
Jag har en facebooksida och ska skapa en hemsida, fler tips om hur jag ökar kundkretsen?
Firman heter Husbys VVS ab.
1468
246
Ja, du ska akta dig för Servicefinder, Offerta och alla dom här som tar betalt för dyra abonnemang varje månad, och är totalt omöjligt att ta sig ur. Däremot är www.servicestart.se ett bra ställe som det är gratis att registrera sig på, och du köper bara de uppdrag som du tycker verkar intressanta, och betalar direkt med kort per köp. Annonsera på Blocket under Tjänster. Blocket är Sveriges i särklass största annonsplats, så det är dumt att undvika det av några slags ideologiska skäl. När du skapat hemsidan så kommer du att kunna se hur besöksstatistiken skjuter i höjden varje gång du uppdaterar annonsen. Ta kontakt med byggfirmor i grannskapet och kolla om dom vill samarbeta med dig. Jag vet inte om du har nån redovisningskonsult, men själv sammanför jag hela tiden olika kunder som kan ha nytta av varandra. Och sist men inte minst: Gör bra jobb! Det är 95% av nyckeln till att lyckas.
9
1
Hej Skapa en professionell hemsida som konverterar när dina besökare kommer till hemsidan. Se till att den ger ett seriöst intryck. Sen när hemsidan är klar tar du reda på vilken kundprofil du har så du vet vilka du ska marknadsföra dig mot. Du kan göra Facebook annonsering som endast visas för din kundprofil eller google annonser. Försöka få in en fot hos olika hyresfastighetesägare som behöver din hjälp när det behövs. Lycka till Andreas - Waatz Media
✅ Waatz Media

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.