Callcenter söker uppdrag.

7
3
Hej.
Vi är ett mindre callcenter baserat i södra Thailand som nu söker nya uppdrag.
B2b helst men vi kan även titta på b2c uppdrag.
Jag som driver det kommer vara i Sverige till Augusti för att kunna ta hand om personliga möten etc.

Hör av er med allt ni har.
mvh Mikael Eriksson Midacall ltd 073-9987597
15
Hej. Såg er annons och blev intresserad av era tjänster. Jag har liten webbyrå och behöver säljare som kan ringa till kunder och föreslå vara tjänster. Är den typ av tjänster kan vara intressant för er? Med vänlig hälsning Martin.
7
3
Absolut har något nummer eller mail jag kan nå dig på? mvh Micke
37
3
Jag har ett mindre evenemangsbolag. Vi är mobila och jobbar över hela mellan Sverige. Jag skulle gärna vilja samarbeta med ett företag som kan höra av sig till kommuner & företag för att presentera produkten och förhoppningsvis motta ett jobb på det sättet. Kika in på www.bumperball.eu och återkoppla om ni tror på det. vh
13
1
Hej, söker ni fortfarande uppdrag? Har ett elavtal b2b samt b2c, skicka gärna ett mail tiii: [email protected] Så sänder jag mer info! Mvh Yassin
1
Vi på Elite Sales Team INT AB söker också uppdrag, främst inom kundtjänst, vi har samarbete med flera företag samt är sälj konsulter för många stora företag och nu vill vi växa inom kundtjänst/kundservice samt undersöknings delen. Ni kan nå oss på mejl : [email protected] tel : 08 7334 440

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.