Bergamunken AB - Uthyrning och försäljning av nöjesutrustning

Hejsan,

Jag vill bara tipsa om mitt företag Bergamunken AB som jag nu nästa år drivit i 10 år. Vi började med försäljning av munkar (donuts), men har sedermera blivit ett företag som inriktat sig på uthyrning och försäljning av nöjesutrustning, så som uthyrning av popcornmaskin, mjukglassmaskin, slushmaskin, sockervaddsmaskin, brända mandlar maskin, hoppborgar, hinderbanor, korvgubbe, jultomte med mera.

Vi säljer även alla tillbehör som färdiga popcorn, popcornbägare, popcornstrutar, glassbägare, glass skedar, tillbehör och allt som du behöver till maskinerna helt enkelt! Smidigt för dig som kund, allt på samma ställe.

Varför inte hyra in en jultomte nu när det snart är jul, på julfesten eller till centrumkalaset? Otroligt uppskattat!

Vi har vårt lager i Täby strax norr om Stockholm, och arbetar främst runt Storstockholm samt Mälardalen.

I Göteborg och Malmö har vi våra duktiga medarbetare som ställer upp om ni önskar hyra något i södra delen av Sverige.

Varmt välkommen till oss på Bergamunken AB, och hoppas vi kan hjälpa dig att förgylla ditt företagsevenemang, party eller annan tillställning med vår nöjesutrustning.

Vänliga hälsningar
Andreas Östlund
VD och ägare

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.