Grafikexperten - troligen Sveriges billigaste företagstryckeri

2
Hej vänner och medlemmar

Mitt namn är Rasmus Palazzi och arbetar som serieentrepenör inom energi, automation och AI. Förutom mitt dagliga arbete så hittar jag ibland på lite hobbyprojekt (vann nyligen Venture Cup för ett rekryteringsverktyg) 🙂
Nu senast har jag velat ge mig på tryckeribranschen som jag tycker är lite gammalmodig, och med onödigt höga marginaler för slutkund.

Testet går ut på att skapa automatiserade flöden av kunder (sociala medier, forum etc), att med maskininlärning optimera utbudet (hemsidan lär sig vad som säljer bäst), AI-generera sociala medieinlägg (både innehåll och text) outsourca produktion och spedition samt enkom erbjuda betalmoduler för betal-/kreditkort.
Jag har t.o.m. gått så långt så att logotyper mm är skapade av en AI.
Chattfunktion, som saknas, är också det tidsoptimerade där jag istället valt att kunden mailar frågor som acumuleras i en mailtråd för mig.

Jag tror mig ha kapat kostnaden till en nivå inget annant tryckeri ska kunna hålla, men om ni hittar lägre pris (och kan påvisa detta) så kapar jag kostnaden ner till att ingen marginal kvarstår (OBS! Ingen lägsta pris-garanti).

Detta är som sagt en hobby, och ett test testa nya idéer och modeller. MEN det är också ett fullskaligt tryckeri.

Jag passar på att skicka med en rabattkod, om 10%, som jag även skickade till mina Linkedin-bekanta: Linkedin19

Webbshopen hittar ni på: http://www.grafikexperten.se/

Kom gärna med input, men kostnad och tidsoptimering är överordnat (det är som sagt det som är idén) 🙂

MVH
Rasmus

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.