Unik ide i Stockholm!

22
Försöker bara göra lite reklam för mitt nystartade företag www.matkorgen.com.

Vi vänder oss till folk som bor inom stor Stockholm och som har för lite tid och för lite fantasi för att komma på vad som skall lagas till helgen.

Så gå in på sidan och säg vad ni tycker, bra ide eller lägg ner nu?..

Om du/ni gillar sidan så kan nu ju alltid samla familjen och beställa hem till helgen :nicka

David Holm www.matkorgen.com
Entreprenör på tillväxt..!
8
Jag är i grunden bekväm och gillar detta med koncept och leverans! Lite saker jag reflekterar över då jag tittar in på hemsidan. (Kan tillägga att jag bor i Stockholms innerstad och är del av tänkt målgrupp antar jag.) Hur som helst:[br]- Jag känner inte att jag fått den information jag skulle behöva ha innan beställning. Jag vill veta mer kring hur och i vilken form råvarorna kommer. Är det helt otillagat, kommer recept med, hur lång tid behöver jag för att svänga ihop detta till en färdig måltid etc.[br]- När kommer leveransen, kan jag få en riktlinje map tidpunkt etc.[br]- För att haka på detta behöver jag mer info, lite bilder för att bli frestad. Ni är nya nu men referenser på att ni är fantastiska matkreatörer vore bra.[br][br]En annan sak jag tänker på är den mördande konkurrensen i just Stockholm kring detta. Personligen har jag ett otal restauranger etc inom räckhåll där jag kan handla färdiglagad mat och det är färdigt på studs. Ingen planering behövs. Jag säger inte att detta är en död idé här i Stockholm men har definitivt konkurrens.[br]I en mindre stad finns inte detta utbud, varför inte slå er in där? [br][br]Fresta mig mer så kan jag vara en presumtiv kund.[br]Lycka till![br]/Charlotte Wormbs[br][url=http://www.svenskainredningsbolaget.se]www.svenskainredningsbolaget.se[/url]
22
Hej Charlotte,[br]Försöker svara på dina frågor så bra jag kan. :)[br]Varorna levereras till din dörr i en korg (fruktkorg), varorna är inte tillagade pga av du själv skall kunna välja vilken helgdag du vill äta maträtten, tillagnings tiden skall vara så kort som möjligt- beredningsbeskrivning medföljer, vi byter menu varje månad.[br]Har funderat på att lägga upp bilder på färdiga rätter och det kanske kommer i framtiden! [br][br]På index sidan så finns det en knapp (läs mer) där kan man läsa lite mer info ang lev tider mm.[br]Vi skiver inte så mycket om oss själva då vi står för fantasin,erfarenhet och enkelhet och det är ni som kunder som är matkreatörer, vi kanske snart skriver några rader om er istället  :nicka[br][br]Ta och testa en korg är mitt tips, då vi inte har några bindningstider så kan man ju alltid testa något nytt.[br][br]MvH David Holm www.matkorgen.com
Entreprenör på tillväxt..!
355
1
[quote]- Jag känner inte att jag fått den information jag skulle behöva ha innan beställning. Jag vill veta mer kring hur och i vilken form råvarorna kommer. Är det helt otillagat, kommer recept med, hur lång tid behöver jag för att svänga ihop detta till en färdig måltid etc.[br]- När kommer leveransen, kan jag få en riktlinje map tidpunkt etc.[/quote][br]Instämmer, här kunde behövas lite bilder, vilka matvaror som är i menyn, eller vad man får för pengarna.[br]Jag skulle aldrig köpa "grisen i säcken" som på denna sidan.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.