Nu är det dags

219
1
Nu är det äntligen dags att sjösätta webbutiken. www.sagotanten.com
Jag vill tacka alla er här på forumet som har hjälpt mig längs vägen med alla mina frågor... :nicka
Det har hjälpt mig en hel del.

Än är utbudet i butiken sagoböcker där barnet blir huvudperson i berättelsen.
Men sortimentet kommer att växa efterhand.
Då dessa sagoböcker är populära julklappar vill jag passa på och öppna butiken redan innan jul.

Tack ännu en gång för all hjälp.

mvh Sagotanten
2360
37
Du gör en stor insats sagotanten. Vad är härligare än att få ett barn att berätta något man börjat med samt återkomma med det dag efter dag. Mina stora barn skulle höra mig långt upp i åren och min nu 6 -årige son lever sig in i sagans värld med mig där han får styra. så jag har lyckats vara barn i 40 år.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
219
1
Tror alla har ett litet barn inom sig. Gud va tråkigt det skulle vara annas  :giggle
22
Jätte kul hemsidan :), har själv en sådan bok från när jag var liten![br]Men du borde nog kolla igenom hemsidan lite för om man klickar på olika länkar så kommer man inte till rätt sida! [br]Blir svårt att få kunderna rätt då.
Entreprenör på tillväxt..!
219
1
[quote author=DavidHolm link=topic=4658.msg22577#msg22577 date=1227901446][br]Jätte kul hemsidan :), har själv en sådan bok från när jag var liten![br]Men du borde nog kolla igenom hemsidan lite för om man klickar på olika länkar så kommer man inte till rätt sida! [br]Blir svårt att få kunderna rätt då.[br][/quote][br][br]Tack för du tycker det är en kul sida. Jag jobbar för att den ska bli ännu roligare  :bravo[br]Jag har kollat runt efter felaktiga länkar som du skrev och väl inne i butiken hittar jag inga men jag vet att till kontakt och köpråd var det dubbla länkar. Nu har jag tagit bort flera länkar från indexsidan. Därifrån kan man endast komma till butiken och kontakt.[br][br]Tack för du uppmärksammade felet!  ;)
305
2
Jättekul! Lycka till med allt!
1165
Det fann en del särskrivningar som jag inte gillade, eller skall boken verkligen heta t.ex. "Teddy Björns Landet"?[br][br]I övrigt är det en kul grej, och lagom pris på presenter som ändå är unika.
219
1
[quote author=swetrot link=topic=4658.msg22593#msg22593 date=1227957345][br]Det fann en del särskrivningar som jag inte gillade, eller skall boken verkligen heta t.ex. "Teddy Björns Landet"?[br][br]I övrigt är det en kul grej, och lagom pris på presenter som ändå är unika.[br][/quote][br]Det har jag också reagerat över. Avstavningarna alltså. Men det har med licensen att göra. Företaget jag köpt licensen av har vissa rättigheter och copyright och då måste det se ut på ett visst sätt.[br]När de översätter får de inte översätta t.ex spinderman till spindelmannen för i sverge har man inte rättigheterna att använda ordet spindelmannen.[br]Lite synd men idag förstår ungarna vem spiderman är även om namnet är på engelska.[br]Varför de har översatt Teddy Björns Landet så förstår man lite i sagan. [br]
219
1
[quote author=claeslund link=topic=4658.msg22588#msg22588 date=1227954120][br]Jättekul! Lycka till med allt![br][/quote][br]Tack ska du ha!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.