Go Nature - Fiske & friluftsliv

48
GO NATURE I HALMSTAD AB
Här kommer en liten företagspresentation för Go Nature - tar gärna emot kommentarer på upplägg/design/funktion på vår webbshop!

Go Nature är en fiske- och friluftsbutik för dig som älskar att vistas ute i naturen. Vi har en fysisk butik i Halmstad samt webbshop på www.go-nature.se . Vi har även kajakuthyrning och vi ordnar företagsevents, barnkalas och upplevelser för kompisgäng och familjer. Allt i naturens tecken.

Vår affärsidé är som följer:
Go Nature i Halmstad AB ska vara det självklara valet för den fiske- & friluftsintresserade människan som söker pålitlig utrustning och minnesvärda upplevelser. Detta blir vi genom hög produktkunskap, ett brinnande intresse för människor och natur, och genom att alltid försöka överträffa kundens förväntningar.

Man väljer att handla av oss om man är ute efter absolut högsta personliga service, konkurrenskraftiga priser, stor kunskap - inte bara av produkterna utan även med tips och råd angående platser, sevärdheter mm i Halmstad med omnejd.

Jag hoppas kunna bidra med mina erfarenheter av att starta företag, här på forumet.
Är relativt nystartad ( 9 mån ) så jag har mycket friskt i minnet ännu, angående allt som har med uppstart att göra - hoppas även kunna bidra med marknadsförings- och affärsutvecklingsfrågor då jag är utbildad inom detta.

Enklast kontaktar du mig här på forumet, eller genom vår webbshop, där hittar du all information du behöver för att komma i kontakt med mig.

Sälj så det ryker! :winner
//Delpero

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.