Presentation: www.quizron.com

5
Här presenterar jag mitt projekt www.quizron.com som enbart finns i BETA version ännu.
Quizron är i detta skedet inget företag utan ett projekt under utveckling.

Quizron är ett spel som påminner om poker "texas holdém" men istället för spelkort så besvaras frågor. I varje spelrunda ska 6st frågor besvaras och varje fråga innehåller 4st svarsalternativ. Självklart finns bluff momentet kvar, varje runda innehåller 3st bettningsrundor som i texas hold ém.

Jaag skulle uppskatta om nån tog sig tid att testa spelet, ni får gärna ge mig feedback :nicka

Tack i förhand!

MVH
Mattias
www.quizron.com
758
1
Skulle tro att du måste lägga upp ett testkonto i så fall :nicka
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
5
Ett testkonto skulle inte fungera eftersom enbart en användare kan vara in på ett konto åt gången.[br]Men jag har ändrat registeringsformuläret, så ni behöver bara ange användarnamn och lösenord.[br]Jag hoppas att de gör det enklare!?[br][br]MVH[br]Mattias[br][url=http://www.quizron.com]www.quizron.com[/url]
223
Verkar inte fungera någon vidare på Mac:[br][br][br][br]    [br]        Quizron[br]        Quizron.com[br]        [br]        Quizron[br]        Quizron[br]        [br]    [br]    [br]        [br]    [br]    [br]        [br]        [br]        [br]    [br]    [br]    [br][br]
5
Tyvärr så fungerar det bara i windows miljö trots att jag byggt programmet i JAVA för den enkla anledningen att de ska fungera på fler olika operativsystem :([br]Jag har själv ingen MAC men jag ska låna en snart, då ska jag lösa problemet.[br][br]Tack för att du försökt testa iaf!
33
:bravo[br]Mycket kul idé! Tycker jag.[br]Däremot kunde jag inte testa spelet, fick bara meddelande att e-postadressen var upptagen, och jag som inte ens angav någon :o[br][br]Kan det inte vara helt nätbasserat, jag gillar inte när installation är nödvändig? åtminstånne en testversion innam man bestämt sig för att lita på hittepåt eller/och tycker det är kul?[br][br]/Andreas[br][br][br]
5
Vad roligt att du uppskatter mitt projekt![br][br]Jag har under hela förmiddagen uppdaterat servern och clienten, därför fungera de tyvärr inte att spela för dig tidigare..[br]Men nu är allt i sin ordning igen och du får mer än gärna gå in och testa :nicka[br][br]Jaa håller helt med dig att de skulle vara bättre med en applet version som gick att exekvera direkt från browsern. Jag jobbar på de.[br][br]MVH[br]Mattias[br][url=http://www.quizron.com]www.quizron.com[/url]
5
Spelat med några kompisar i en timme nu. Riktigt skoj![br][br]Till att börja med... är det tänkt att man ska spela med riktiga pengar framöver?[br]Då måste nån funktion att varje spelare bara kan få en fråga en gång läggas till.[br]Nu kommer samma frågor alldeles för ofta (jag vet, det är bara beta) oavsett om man spelar om pengar eller för skoj skull.[br][br]Skulle vilja ha större bredd på frågorna också, men det kommer säkert varefter...[br][br]Annars så är det för snålt med information under "My account".[br]Skulle också vilja ha en tydlig knapp att logga av från bordet och sedan en ut från mitt konto.[br][br]För övrigt spelade en kompis med Mac OSX Leopard och det funkade.[br]Dock blev han blev ofrivilligt "Sitting out" alltför många gånger. Vet inte om det har med datorn eller hans mobila internet att göra...

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.