Nykomling som vill inpirera

2
Hej alla

Marianne kallas jag för och har precis startat ett litet förlag.Har siktet inställt på EPUB. Naturligtsvis kommer det går att köpa tryckta exemplar. Har debuterat som författare och vill ge ut mina alster i eget förlag. Jag skapar och illustrerar bilder själv digitalt. Syftet med mitt skapande är att ge en del av behållningen till de som har det svårt i Sverige. Med den här boken ska en stor del gå till forskningen av bröstcancer. Mitt skrivande är sensuellt erotiskt och med en hel del humor. Nästa bok som jag skriver på nu kommer att bli mer i triller/deckarform En hel del i båda böckerna är självupplevda, Resten fiction.Har även en blogg som jag skriver i som är i tidningsformat. Bloggen ligger på min hemsida och på blogspot. Där skriver jag på Svenska och Engelska. Det är inget om min vardag utan mer om vad som rör sig i mitt huvud när det kmmer till den orättvisa och olika typer av kränkningar som många upplever i dagens Sverige.
Magazinet kallar jag för MDAMZ. Min väg hit hittade jag via google och läste runt lite och hittade många bra tips och råd.  :bravo
Vad som hände igår är verklighet imorgon och historia redan minuten efter ;)
Http://mdamz.blogspot.com

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.