Kompanjon sökes gällande klädsömnad /barnkläder

2
Hej
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som är intresserad av att starta företag tillsammans, jag är designer konstnär och målar barnbilder, skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som kan sy upp en kollektion och någon som har kunskap om var vi kan trycka tyget samt sy upp till större upplagor. Maila mig gärna. 🙂
Vänligen Arja
12
Hej![br][br]Skulle gärna vilja veta mera om dig...vad du illustrerar/målar för motiv! Själv är jag utbildad sömmerska och startade mitt företag i somras. Just nu håller jag på och trycker upp dom första tygerna som ska till försäljning. Har även sålt andra tyger men detta är det första jag låter trycka upp (ingen egen design). Syr barnkläder för övrigt.
2
Hej[br]Roligt att höra av dig, jag målar ritar olika barnmotiv som jag har tänkt att trycka på tyger för att sedan sy dessa till en kollektion med bodys, byxor, klänningar, toppar (barn/babykläder). Detta behöver sys upp som prov kollektion. Därefter behöver den visas för marknaden (butiker) för att se om intresse finns för att gå vidare. Det vore roligt om du hörde av dig igen, maila  mig gärna på [email protected]
Vänligen Arja
12
Mailar dig!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.