Hedblomdesign.com - Frilansande webbdesigner med mångårig erfarenhet

9
Hej!

Jag vill gärna presentera mig själv på det här forumet och erbjuda mina tjänster till såväl nya som gamla kunder. Jag gör något som många uppfattar som väldigt unikt. vilket gör mitt företag till en guldgruva för dig som kund. Det jag gör är att jag både levererar hemsidedesigner samt programmerar det bakomvarande publiceringsverktyget. Jag kan också hjälpa dig med utveckling av din nuvarande hemsida och ge förslag på förbättringar som hjälper dig och ditt företag att lyckas på webben.

Att jag arbetar som frilansare gör att jag kan hålla nere kostnaderna för dig som kund. Jag har inga anställda som ska få lön eller dyra lokalkostnader som ska betalas. Du får alltså samma kvalité som de större webbyråerna till en bråkdel av kostnaden.

Tveka inte att kontakta mig om det är något du behöver hjälp med.
Jag tar mer än gärna ett samtal och diskuterar dina förutsättningar.

Tack så länge.

Presentation från hemsidan:
"Jag heter Kristoffer Hedblom och har sedan 2006 arbetat som frilansande webbdesigner och programmerare. Jag levererar moderna och användarvänliga hemsidor som följer de senaste webbstandarderna. Hemsidorna kan levereras med ett egenutvecklat publiceringsverktyg där du enkelt kan uppdatera allt innehåll på hemsidan. Ett kraftigt sökmotorverktyg finns också redo att använda. Kontakta mig gärna för en kravlös diskussion."

www.hedblomdesign.com - Frilansande webbdesigner och programmerare

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.