Femplus Webbyrå

7
Hej!

Jag vill gärna presentera mig själv och webbyrån "Femplus Webbyrå" på det här forumet och erbjuda våra tjänster till såväl nya som gamla kunder. Vi gör något som många uppfattar som väldigt unikt. vilket gör företaget till en guldgruva för dig som kund. Det vi gör är att jag både skapar designen samt programmerar det bakomvarande publiceringsverktyget. Vi kan också hjälpa dig med utveckling av din nuvarande hemsida och ge förslag på förbättringar som hjälper dig och ditt företag att lyckas på webben.

Femplus Webbyrå är ett litet företag och tack vare trogna kunder och små omkostnader kan vi hålla marknadskraftiga priser men ändå leverera en riktigt bra hemsida.

Detta ingår när du beställer en hemsida: Unik design, Publiceringsverktyg, personlig support, 3 månader prova på-webhotell.

Publiceringsverktyget innehåller mängder med inbyggda funktioner så som: nyhetsbrev, obegränsat antal sidor, blogg, bildgalleri, e-butiksdel, bilduppladdare med mera. Detta går också att bygga ut med nya specialanpassade funktioner.

Tveka inte att kontakta mig om det är något du behöver hjälp med.
Jag tar mer än gärna ett samtal och diskuterar dina förutsättningar.

Tack så länge.

Presentation från hemsidan:
Femplus är ett företag som startats och drivs av Kristoffer Hedblom. Webbyrån har funnits sedan 2006 och arbetar främst med att tillverka hemsidor, e-butiker och specialbyggda hemsidor till företagare runt om i Sverige.

Det hela började på hösten 2006 med att tillverka e-butiker till småföretagare. Sedan dess har vi med hjälp av våra kunder utvecklat en robust produkt som underlättar vardagen som företagare. Själva grundpelaren har alltid varit att upplevelsen ska vara så enkel som möjligt för kunden men också ha den funktionalitet och utformning som krävs av en hemsida idag.

Varför ska du välja Femplus Webbyrå?
När du väljer oss väljer du en liten webbyrå med stort kundfokus där du får en personlig kontakt och support. Vi har funnits länge och kommer att finnas kvar för att hjälpa dig även i framtiden. Vi har också marknadskraftiga priser i förhållande till de tjänster vi levererar. Sist men inte minst eftersträvar vi 100% nöjda kunder.

Femplus Webbyrå är registrerat för moms och f-skatt.

www.femplus.se
Femplus Webbyrå hjälper dig och ditt företag att lyckas på webben.
www.femplus.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.