Stiligt.se - ny nätbutik

2
Hej!



Vi har nyligen startat en ny nätbutik, [color=darkred]Stiligt.se[/color].



http://www.stiligt.se



Vi säljer bl.a. leksaker, mattor, klockor och prydnadsföremål.



Gå gärna in på stiligt.se och hör av er här på forumet med åsikter och tips.



//Claes
640
5
[quote="stiligt"]Hej! [br] [br]Vi har nyligen startat en ny nätbutik, [color=darkred][b]Stiligt.se[/b][/color]. [br] [br][url]http://www.stiligt.se[/url] [br] [br]Vi säljer bl.a. leksaker, mattor, klockor och prydnadsföremål. [br] [br]Gå gärna in på stiligt.se och hör av er här på forumet med åsikter och tips. [br] [br]//Claes[/quote] [br] [br] [br]Spontant känns sidan lite död. Lägga gärna upp några nyhetsartiklar eller liknande så man kan se att du jobbar med den. [br] [br] [br]Lycka till! [br] [br]// R
18
Bara en blixtsnabb reflektion. [br]Byt adress från [email protected] till namnet på den som får mailen. [br]Alltid roligare att maila en person än att maila till ett info-konto. [br][email protected] vore bättre.
355
1
[quote]Spontant känns sidan lite död. [/quote] [br]Jag menar målgruppen vill ha denna typ av sida för jag antar att målgruppen är lite äldre människor med sämre syn. Då är detta utseende helt rätt. [br]Eller har jag fel?
640
5
[quote="webbgbg.se"][quote]Spontant känns sidan lite död. [/quote] [br]Jag menar målgruppen vill ha denna typ av sida för jag antar att målgruppen är lite äldre människor med sämre syn. Då är detta utseende helt rätt. [br]Eller har jag fel?[/quote] [br] [br]Jag är 33 och blev sugen på att handla :cry: [br] [br]Mvh [br] [br]R :wink:
83
Jag saknar "om företaget information", samt kontaktinformation. En epostadress ser jag inte som kontaktinformation. Jag skulle dra mig för att handla av ett företag utan den informationen.
2
Tack för era åsikter, de var intressanta :). [br] [br]Vi har strävat efter lite att göra en ganska ren och enkel sida. Bra tips att ha en "om oss"-sida. Det gör ju sidan lite mer personlig. [br] [br]Vår målgrupp är ju i första kanske 30+-kategorin, men inte "gamlingar" med dålig syn...kanske ska ha mindre textstorlek :grin: [br] [br]Siten är ju väldigt ung än så länge, så vi ska givetvis uppdatera den ochförbättra här och var. Gå gärna in igen i framtiden och kolla! [br] [br]//Claes
20
Känns lite trist att titta på bilderna på mattor efter de snygga bilderna på klockor/bilar. [br] [br]Annars tyckte jag butiken var fin fin, blev sugen på en väggklocka, men har inte råd med sånt förtillfället
7
[quote="webbgbg.se"]Jag menar målgruppen vill ha denna typ av sida för jag antar att målgruppen är lite äldre människor med sämre syn. Då är detta utseende helt rätt. [br]Eller har jag fel?[/quote] [br] [br]Hur äldre då?!! Dom som handlar för störst pengar idag, vilka är det? [br]Tänk lite längre ner i målgruppsålder. [br] [br]Jag tycker att storleken är för stor. Ser lite klumpigt ut. Annars ser det [br]fint och elegant ut men bättre kan det bli. Och varför inte göra ett val på indexsidan om i vilket textformat som önskas? Så kan var och en bli nöjd. [br] [br]För övrigt.. det finns inte äldre människor som leker med bilar. Däremot kan man tänka sig att rika köper till sina barn, om det ses med klass. [br] [br]Men jag tycker inte att det ska stå "[i]Leksaksbilarna[/i]". Ska dom lekas med och då förmodligen av barn så javisst, men det ger ju sig självt ändå. Om medelålderskillen vill ha nåt i sitt skåp för att det ser fräckt ut så är det inte för att leka med. Det står för association till barnet i sig på ett lite mer diskret sätt, och för all del med [b]formen[/b] och [b]färgerna[/b] som är tilltalande. [br] [br]Lite mindre text som default och att större kan väljas, men när det är mindre mängd text så kan textmängden kännas lite futtig så därför, lite mer information på produkterna. [br] [br]På mattorna tycker jag för mycket ovantill och nedantill syns av golvet. Ger [br]känslan av privatannons. [br] [br]Vad jag kom på nu. [br] [br]Vänligen, [br]D
822
48
Det är imponerande med Page Rank 6 på en så ny sajt! [br] [br]Det brukar ta ett tag att uppnå det. [br] [br]/Patrik
3
No offense, Men jag tycker det verkar vara lite spridda varor. Ingen "röd tråd" [br]Sen vet jag inte om det är sådär överdrivet många som tänker "åh, den där nya iCar" [br] [br]Men lycka till!
Från 3000kr - 50000kr på ett år! www.richesta.se
3
Det var en väldigt snygg och stilren sida! Snygga jordglobar! [br]http://www.stiligt.se/PL/ShowProduct.aspx?productId=INV105 [br] [br]Och helt okej priser. Har försäljningen kommit igång bra? Själv driver jag en projektförmedlingssajt http://okeli.se, kanske lite orelaterat - men är du intresserad av ett länkutbyte? Maila mig på [email protected]! [br] [br]/Peter
37
Gammal tråd men sidan saknar fortfarande en viktigt detalj för att inge förtroende och det är kontaktinformation. [br]Kontakt endast via mail och inget annat är inte riktigt seriöst.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.