Gröna Flyttlådan revolutionerar flyttbranschen.

3
Hej alla,

vi på Gröna Flyttlådan gör din flytt enklare, billigare och miljövänligare.

[attachment=54]logistikM.jpg[/attachment]

Enkelt, eller hur?

www.gronaflyttladan.se är vår hemsida. (Det går bra med www.grönaflyttlådan.se också)

Vi är först i Sverige med denna ide'.

Du sparar träd: Lådan återanvänds år ut och år in.
Du sparar pengar: Du hyr lådor från 23:- styck inkl. transport.
Du sparar tid: Du slipper åka runt med egen bil och handla kartonger. Du slipper vika kartonger i evigheter...

Det ska bli kul att lära känna alla er andra här.

mvh

David Granditsky / VD Gröna Flyttlådan AB
87
5
Hej! Suverän idé =) Mycket trevlig och enkel hemsida. Bra priser. Hälsningar Kenneth, www.dinhjalp.com
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
3
Tack! Vi kämpar med att nå ut till kunderna. Tjänsten finns ju inte i folks huvuden - alltså söker dom inte efter oss. Så sprid gärna ordet! mvh David
87
5
Hej igen. Har skickat ett mejl till dig. Mvh Kenneth
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
367
46
[b]Suverän idé och suverän produkt![/b] Du måsta nog bara se till att ni hamnar på sid 1 på Google illa kvickt om du skall få någon spridning bland folk som skall flytta. -Brukar ta 3-5 månader(utan klickannonsering) [i]Lycka till![/i]
Redaktuellt
9
Låter som en bra grej. Konstigt att ingen tänkt på det tidigare.
www.twistiq.com - tjänsteförmedling på nätet [email protected] Jakob
2360
37
Mycket smart och bra tänkt. Gå ut till villor och bostadsrätter till salu som ett ex och framförallt ha med mycket visitkort eller annan hållbar sak som förknippas med er. En annan sådan är en linjal med 4 olika skalmått + all er information. Jag sitter här med en av mina där det även finns vilken dag per månad MIN ÄR IFRÅN 1978 OCH DEN 15/2 ÄR EN ONSDAG. Så vad är lämpligare än från och med nu åter använda den. En av de smarta saker när det gällde den var att den inte var graderad till 20 cm utan 21 cm och hela linjalen med avrundning ca 22 cm. På så sätt kunde man styka under en hel A4 sida vilket var ett iritaionsmoment med tidigare linjaler. En innovation som plastföretaget inte varit med om tidigare. Lars
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
8
Mycket bra affärsidé. Använder ni några speciella förstärkade lådor eller vanliga?
www.etnodesign.se - Unika handgjorda produkter inom heminredning
2066
2
[quote="lars arenander" post=42846]Jag sitter här med en av mina där det även finns vilken dag per månad MIN ÄR IFRÅN 1978 OCH DEN 15/2 ÄR EN ONSDAG. Så vad är lämpligare än från och med nu åter använda den.[/quote] Kan bli lite jobbigt den 29 feb bara.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
2066
2
Smart!
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
2360
37
Ha-ha. Då får jag sno mig på att använda de dagar jag har kvar och vänta några år till Idag skulle jag klä den med bilder och just nu kom jag vad för bilder. Lars
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
2
Underbar nisch ! Gillar verkligen idén. Vilka priser har ni för företag som vill hyra en längre tid ?
Vi gör det enkelt! http://enklareflytt.se/

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.