Billiga hemsidor för småföretagare

6
Hej alla företagare,

Tänkte bara berätta att vi har lanserat en tjänst som riktar sig till alla småföretagare som är ute efter en bra och billig hemsida. Tjänsten heter Billig hemsida.

[center][img size=350]http://billighemsida.se/bilder/bild1.jpg[/img][/center]
Vi bygger moderna, snygga och mobilanpassade hemsidor till riktigt låga priser. Gå gärna in på vår sajt och kika runt. Där hittar ni även fler tjänster som vi kan hjälpa till med. Så behöver ni hjälp med en snygg och användarvänlig hemsida tveka inte att höra av er till oss. Det går bra att mejla eller ringa oss. Kontaktuppgifterna hittar ni här

Ha en fortsatt trevlig dag!
5
Jag skulle behöva en "uppfräschning" av min befintliga hemsida, är det något som ni också erbjuder? Det jag menar är att jag är nöjd med innehållet och bilderna som ligger inne idag men jag skulle vilja att designen är lite fräschare. Kostnad? Tid? Möjligt? :) Tack på förhand!
6
Hej, Visst kan vi göra det. Det är lite svårt att säga hur lång tid det tar. Vi måste först ta en titt på hur din nuvarande sida ser ut så att vi vet hur många sidor, text och bilder det rör sig om. Vilken sida gäller det? Mvh Daniel (jag har skickat ett mail till dig också)

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.