Simulo.se - Användartest med riktiga besökare

7
Simulo användartest är en unik tjänst som låter dig se, läsa och höra hur dina besökare upplever din webbplats eller E-butik på riktigt.

Förstagångsbesökare i olika åldrar spelas in med ljud och bild när de utför uppgifter och navigerar sig fram på din webbplats. I ett Användartest får du reda på eventuella problem som uppstår, vad som hindrar besökaren att nå sitt beslut, samt tips och idéer på möjliga förbättringar som kan göras för att på ett bättre sätt bemöta besökare och kunder.

SE EXEMPEL: http://video.simulo.se/watch/cI62XJVKx9

Titta gärna in på www.simulo.se och säg vad du tycker, det uppskattas.

/ Christoffer - Simulo.se
-- www.simulo.se - The best a web can get Användartester | Användartest
87
5
Hej, Väldigt bra idé. Men på tok för dyrt tycker jag. Speciellt med tanke på antalet testare per paket. Om du har ett paket, som dessutom är "populärast". Så utgår jag från att du fått antalet uppdrag:- Varför lägger du inte upp referenser? med tex. bild före och efter. Förutsatt att kunden ändrat innehållet. Eller inte? Kommentarer i text(enklast) hur testare upplevde sidan. Jag skulle absolut tänka mig att anlita simulo för en av mina sidor. Men mycket hänger på priset och antal testare. Mvh Kenneth
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
7
Hej Kenneth, Kul att du gillar min idé. Det är lite intressant att du tycker det är "på tok för dyrt" för de flesta tycker tvärtom med tanke på timmarna det tar att ta fram uppgifter, utföra tester, spela in och sammanställa dessa till varje kund. webbyråer och reklambyråer är ju en viktig del för mig där de till sina kunder säljer in min tjänst till både blivande och befintliga kunder. De tycker att det är lite för billigt med 2 900 kr för det lilla paketet. Sen är det ju så att pakten har jag lite efter egen känsla lagt upp, mer som en indikation snarare än att det är ristat i sten. Hör av dig till mig på [email protected] så ser vi till att du får första testet till ett bra pris. Efter det kommer du känna att det är prisvärt som bara den :) Tack för din feedback.
-- www.simulo.se - The best a web can get Användartester | Användartest
87
5
Hej Christoffer, Tack för ditt samtal idag. Vill bara framföra med detta inlägg min synpunkt, att du tillhör en av de trevligare telefonsäljare jag stött på. Man fick aldrig känslan av "j-vla säljare å va på". Sådant uppskattas enormt. Ett stort plus att du öppnade porten för valmöjligheterna. Och att du inte lät otrevlig i tonen då jag tackade nej för stunden. Sådant gör att jag absolut överväger att återkomma. Mvh Kenneth Ps. För dig läsare, så vill jag bara deklarera att detta inlägg inte är uppgjort på någe vis. Uppskattar jag något, så medd. jag alltid sådant till den berörda. Ds
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.