Uppdrag/kunder sökes till en utbildad redovisningskonsult

22
6
Nyutbildad redovisningsekonom som är intresserad av att hjälpa små och medelstora företag att lyckas i sitt verksamhet. Tveka inte att kontakta mig om ni behöver hjälp så kanske du är min framtida kund.

Jag kan hjälpa med löpande bokföring, lön, moms, arbetsgivardeklaration, skattedeklaration, skatteplanering, bokslut och årsredovisning till låga priser.

Vem är jag:
​Jag heter Haissam Carlo. Mina starka sidor är: trots att jag är nyutbildad redovisningsekonom har jag hunnit skaffa 1 års erfarenhet av arbete inom redovisning genom att praktisera på 2 redovisningsbyråer och på en ekonomi avdelning i ett stort företag, är resultatinriktad och ställer höga krav på mig själv.

Efter min redovisningsekonom utbildning har jag ägnat en stor del av min fritid att läsa ekonomiböcker för att fördjupa mina kunskaper inom ekonomi. Min intresse och mitt engagemang av redovisning och vilja att utveckla mig kommer att vara värdefulla om jag får förtroendet att hjälpa ert företag. Jag är van att jobba i högt tempo och hantera svåra situationer och tar ansvar för mitt arbete så att den genomförs föredömligt och noggrant.

Min bakgrund från varierande branscher och möten med olika kulturer har gett mig bred kunskap för att t.ex. hantera förändringar och vara lyhörd. Jag uppskattar att arbeta i ett dynamiskt och resultatorienterat företag, vilket jag uppfattar att ert företag är.

Jag är en mycket positiv person som har lätt för att hitta nya vägar och idéer till lösningar samt gör alltid mitt jobb med största noggrannhet. Jag får ofta höra att min entusiasm smittar av sig och bidrar till en bättre stämning på vår avdelning.
Hör av er om ni har frågor eller funderingar
Mvh
Haissam Carlo
www.ekoredovisning.se
822
48
[url=http://www.foretagande.se/om-foretagande-se/50764-8-satt-hur-du-far-ut-mer-av-foretagande-se/#51055]Här kan du läsa mer om hur du kan ha nytta av sajten och forumet[/url]. Din kunskap efterfrågas och jag har sett att du gett bra svar på flera frågor :bravo Kommit någon vart med hemsidan?
22
6
Tack Patrik! Jag är faktiskt på gång. Domännam och hemsidan är beställt. Jag måste kämpa hård för att få några kunder, jag har redan skaffat mitt första. Hemsidan ska matas med lite information för att sedan publiceras. Ha det gott Haissam Carlo
www.ekoredovisning.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.