Telemarketing företag söker kunder att sälja för

1
Hej!

Jag startade i somras ett konsultbolag som sysslar med försäljning och lyckades där få en kund inom IT-branchen som har datahallar och sysslar med backuper osv.
De har förtroende för mig och vill därför inte att någon annan ska sälja åt dom än jag (jag kan alltså inte anställa någon ännu vilket jag gärna vill för att kunna växa).

Därför letar jag nu en till kund att kunna sälja åt och därmed försöka bygga upp ett mindre team.

Min fråga är, finns det någon där ute som kan hjälpa mig? Någon som känner till eller äger ett företag som gärna vill öka deras försäljning utan större arbete?

Min plan är att i framtiden utöka företaget till England där jag har bott och vill flytta i framtiden!

Tacksam för alla möjliga svar och tips!
2
Hej Emil. Hur kan man nå dig? Mvh
www.sendiinvest.se
2
Tjena Emil. Jag har en nystartad verksamhet som marknadsföringskonsult. Eftersom företaget är helt nytt håller jag på att bygga upp en kundkrets, samtidigt som jag gör hemsidor, sökmotoroptimerar, gör adwords- & facebook kampanjer. Jag har dessvärre inte tillräckligt med tid för försäljningen, så ditt erbjudande låter intressant. Skriv gärna ett mejl till mig så kan vi föra diskussionen vidare där till att börja med. [email protected] [url=http://www.netmarketing.se]www.netmarketing.se [/url] Med vänlig hälsning, Linus.
11
1
Hej Emil, Jag är VD för ett företag som söker nyckelpersoner för att öppna upp en ny målgrupp, precis på det sättet du arbetar i dagsläget kan jag tänka mig. Vi arbetar i dagsläget framgångsrikt mot privatpersoner. Skicka gärna ett PM med ditt nummer så kan vi fortsätta dialogen därefter. /Fredrik
4
Hejsan, Även jag kan vara intresserad av dessa tjänster, driver ett webbhotell och behöver lite stöttning att nå en viss målgrupp och att hitta nya återförsäljare för våra tjänster. Skicka gärna mer info till mig på [email protected]
2
Hejsan, Vi driver en av Sveriges största portaler som förmedlar kontakt mellan hyresvärd och hyresgäst. Nu är det dags att sälja in reklamplatser på detta sajt. Potentialen är enorm och prissättningen gör vi tillsammans med er. Kraftig provins utlovas. //Arne Andersson Webwiz Web2you international [email protected]
37
3
Vi på wermlandsevent.com har en produkt som vi säljer samt hyr ut. Önskar hjälp med detta. Till hjälp finns en uppdaterad företags lista. Skriv till mig på [email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.