Hej företagsvärlden!

2
Inredning by Cadla- den blåvita inredningsbutiken på nätet! www.inredningbycadla.se

Hej alla entreprenörer!

Här har ni byggingenjören, blivande inredningskonsulten samt fyrabarnsmamman som driver webbutik på inredningbycadla.se.

Jag är nyfiken på detta forum, vill gärna skapa relevanta kontakter och samtidigt självklart göra reklam för mig & mitt företag!

Varma hälsningar från Lovisa, Cadla.
Cadla
6
Hejsan Lovisa! Din webbutik verkar jätte fin. Jag gillar dina produkter och utlägget av webben. Själv jobbar jag typ med någon slags hem inredning, luftvärmare/ värmepump. Fast med en funktion i sig. Mvh Sarah
2
Hej Sarah! Tack snälla för de värmande orden! Okej, spännande! Går det bra för dig och ditt företag? Mvh Lovisa
Cadla
6
Det är rent tekniskt inte mitt företag, jag har börjat hjälpa till hos min svärfars försäljningsbolag. Men det går bra, jobbar för fullt med att hitta nya kunder eller samarbeten. Hur går det själv? Har du lite tips på hur du lyckats få kunder och samarbeten? Mvh Sarah

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.