Socionom, psykolog som vill vara med och bygga upp ett HVB hem

1
Hej!
Jag är snart färdig behandlingspedagog och har även varit familjehem och jourhem till över hundra ungdomar, familj med diverse psykosocial problematik i Stockholm område. Har länge haft iden att starta ett mindre HVB-hem (eller transit boende om det är ensamkommande) för ungdomar men i ett familjeliknade miljö, alternativt ett skyddad boende för våldsutsatta kvinnor, där vi jobbar miljöterapeutiskt och med MI, allt baserad på ett humanistisk synsätt.
Jag har redan en nybyggd villa som troligtvis uppfyller socialstyrelsens fysiska krav och har även plats till 5 ungdomar samt gemensamma utrymmen, kök och kontor för anställda. Det jag söker är en affärspartner som vill vara med och bygga upp verksamheten från starten och då är det bra om du är socionom(med minst 5 år erfarenhet), socialpedagog, beteendevetare eller leg.psykolog/psykoterapeut som har jobbat med ungdomar eller våldutsätta kvinnor, på HVB hem eller liknade, ha erfarenhet av upphandling med kommun och brinna för att arbeta med målgruppen.
2
Hej' Kolla följande hemsida, kan var till din hjälp www.hvbconsulting.n.nu

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.