Styrelseuppdrag

2
Hej, jag driver tre aktiebolag där jag är ledamot och ensam aktieägare. Suppleanten är en närstående i alla tre bolagen, suppleanten har ingen möjlighet att sitta kvar på sin post och jag behöver då fylla dennes uppdrag med någon ny person.

Två av bolagen har nästintill ingen verksamhet alls, ett av bolagen har lite verksamhet, men ganska låg omsättning då jag har en heltidsanställning och driver verksamheten paralellt. Bolagen har positivt kapital och deklarerar vinst/kapital. Bolagens verksamhet kommer inte att ökas på sikt. Bolagen är välskötta och två av bolagen har fskatt moms osv.

Jag söker någon som är intresserad av uppdraget som suppleant i bolagen mot ersättning (styrelsearvode). Ser gärna någon med intresse och kunskap som vill vara ett bollplank och vet vad uppdraget som suppleant innebär.

Om du är intresserad så skicka ett PM med lite kortfattat om dig och din bakgrund.
7
2
Vilken bransch och typ av verksamhet är det? Det borde vara relevant om man ska hitta en passande kandidat som kan agera bollplank och ge input i verksamheten.
2
Verksamheterna i bolagen: Elinstallationer/Fordon/Värdepapper

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.