Deltidsfrilans söker bollplank

5
Jag frilansar som föreläsare och skribent och älskar mitt jobb. 🙂 Det är otroligt roligt och givande, och mycket fungerar väldigt bra.

Jag har en funktionsnedsättning som innebär att jag har en låg och ojämn energinivå, och jobbar därför bara 25 procent. På de övriga 75 procenten har jag ersättning från Försäkringskassan. Att bara jobba 25 procent när man frilansar, innebär vissa utmaningar.

Jag är med i flera frilansgrupper och tycker att det är givande, men jag saknar att få bolla tankar och ideer med någon som befinner sig i en liknande situation. Jag tänkte därför kolla om det finns någon här som kombinerar frilansjobb/företagande med ersättning från Försäkringskassan? Kanske kan vi peppa och tipsa varandra när det dyker upp utmaningar? 🙂
102
22
Hej, Jag har en vän och kollega som är i samma situation. Skicka ett meddelande så kan jag försöka sätta ihop er.
5
Det vore toppen! :) Jag hittade ingen meddelandefunktion, men du får gärna lämna min mejladress till din vän: [email protected]
102
22
Skickade ett meddelande till henne på Facebook med länk hit.
5
Tack snälla! :bravo

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.