Hitta säljare (grundlön + provision)

Marcus
Hej,

Vart hittar jag en bra säljare som jobbar med grundlön (faktura, ingen anställning utan avtal på uppdrag, du jobbar som konsult) på upp till 20.000kr + provision. Provisionen är beroende på belopp som säljs per hemsida/app (min 20%, max 50%). Minimum per såld hemsida är 10.000kr, kunder kan finnas internationellt och faktureras efter godkänt och färdigt uppdrag. Tjänsten är remote (hemifrån). Det kommer finnas information om allt säljbart, rek. priser och övrigt säljmaterial.

Väldigt fri tjänst. Prövotid 2 månader, uppsägning av avtal 1 månad för båda parter. Efter två månader vill jag gärna se att totala säljbeloppet uppnått 20.000kr (+ provision). Säljer man bäst per tele så är det okej, träffas i person kan komma att krävas av kund (det kommer du överens om med kund).

Efter du sålt hemsidan så tar designer över och visar en design som du senare tar upp med kund. Godkänns detta så utvecklas hemsidan och du visar sedan hemsidan för kund, vi rättar till eventuella ändringar och kan ta över processen efter detta. Sen är ditt jobb klart med den kunden om du inte vill följa med kunden hela vägen.

Är du 18 eller 50 år? Det spelar ingen roll. Är du duktig så är du.

Någon som har tips? Låter mina krav rimliga och attraktiva?
3
1
Hej Marcus, Är detta fortfarande aktuellt?
1
Hej Daniel här finns tjänsten kvar?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.