Söker utvecklare till startup - potentiell medgrundare?

2
Hej,

Jag är en driven entreprenörer och befinner mig i uppstarten av ett nytt spännande företag och vänder mig till detta forum i hopp om att komma i kontakt med en duktig och driven programmerare. Som kan The Java + Postgre + ReactJs eller liknade.

Min expertis är SEO dvs. få hemsidor att ranka i topp på sökmotorerna. Och jag har lyckat med små medel ranka högra en företag med miljard omsättning i samma bransch.
jag har för tillfället en färdig arkitektur på hur tjänsten ska byggas och har även påbörjat utvecklingen på en mindre skala, men söker någon som kan driva den tekniska utvecklingen vidare.

Med hänsyn till potentiellt befintligt heltidsjobb så är upplägget med mig flexibelt och kan ses som ett sidoprojekt.. Ersättning för uppdraget kan vara i form av timlön men jag ser helst ett långsiktigt samarbete i utbyte mot aktieägarskap.
Är det här någonting som låter intressant ?

Hör av dig, så träffas vi förutsättningslöst och jag berättar mer utförligt om iden.. Jag befinner mig i Estland men första kontakt kan ske via Skype.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.