Letar bryggerier i Sverige som är små företags vänliga!

0
Hej!

Jag vill starta ett energis drycks företag!

Jag har redan bestämt vad drycken ska heta samt vilka smaker som ska framföras. Jag har även gjort grafiskt framställda 3d bilder på produkten (håller på med en webbsida nu)! Problemet är att jag har ingen knappaste aning om hur man ska gå tillväga att hitta något bryggeri i Sverige som är villiga att samarbeta med ett enmans (kanske 2 mans) företag! Samt har jag ingen kunskap hur själva processen är när man skapar en energi dryck, ska man arbeta sådär med ett bryggeri för att tillverka smakerna eller är jag som egen individ som ska komma fram med en redan tillverkad formel för drycken innan jag kommer till bryggeriet och framför min affärsplan/ide? Om någon har kunskap inom detta snälla upplys mig!

Om detta låter intressant för någon som läser detta inlägg skriv till mig på något sätt om ni vill samarbeta i mitt företag eller om det är så att jag låter intressant att arbeta med är ni hjärtlig välkomna! Kom bara ihåg att jag är väldigt kräsen på hur saker och ting ska se ut estetiskt och hur kunden ska uppleva produkten, för om hela helheten blir inte bra kommer jag vara ärlig och säga på rak sak när jag upplever när det blir sådana fall.

Tack för att ni har läst och ha det bra
Mvh Maria

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.