Söker röst till tlf växel

28
Hej
söker svensk röst till tlf växel

någon som vet om några bra företag som erbjudar detta
det er snakk om ca 10 linjer med text

/tord
1616
4
Manlig / kvinnlig?[br][br]Ska det vara studioinspelat? Har kontakt med en göteborgsstudio med diverse röstkontakter.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
193
Hej rentanerd, jag rekommenderar att du pratar med företaget DM-Combi. De bokar kundbesök, gör kundundersökningar, konkurrentanalys och mycket mera. Kolla på http://www.dmcombi.com .[br][br] :winner De har vunnit Guldluren för telemarketing-företag två gånger.[br][br]Jag kan be vd ringa dig om du messar mig ditt telefonnummer och din e-postadress.
1
Hej! Du är välkommen att höra av dig till oss på DM-COMBI Telemarketing & Research. [br]Du hittar oss på www.dmcombi.com. Se även rekommendationen från "heal". /Louise Myrén
1616
4
Välkommen till forumet Lousie! Det var snabbt jobbat. [br]Blev imponerad av er webbsida.[br]:-D[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
28
Tack för snabba svar[br]jag fikk ett bra erbjudande av [br]www.speakers.se[br][br]så får se hva dom klarer snekra ihop[br][br]/tord[br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.