Är du småföretagare och vill ha hjälp med att få en hemsida?

2
Hej, jag heter Emma och läser nu (på deltid) en fortsättningskurs på högskolenivå inom Medieteknik och webbpublicering. Inom ramen för kursen ingår att skapa en webbplats. Min förhoppning är att kunna utföra ett reellt uppdrag, göra ett sk. "skarpt projekt". Därför är jag nu på jakt efter någon som är i behov utav en hemsida. Du kanske har en hemsida i dagsläget som du gärna skulle se fick ett lyft eller så står du i begrepp att skaffa dig din första.

Några korta, praktiska saker:
Vi diskuterar utformning och innehåll tillsammans.
Du står för samtliga bilder och texter som du vill använda dig av.
Jag gör vad jag kan för att sökmotoroptimera sidan, koda plattformsoberoende, göra sidan tillgänglighetsanpassad och användarvänlig etcetc.
Jag gör mitt bästa utifrån från mina förkunskaper och nya färdigheter. Du kan få ta del av projektkriterierna om du så önskar för att få ett bättre grepp om sidans potentiella standard. Har nyligen samarbetat med ett företag under likadana former och det har fungerat bra.
Tidsplanen = omgående start, färdigt till sommaren
Då hemsidan är klar är du fri att göra vad du vill med den.
Jag yrkar ingen ersättning (om du inte önskar merarbete då projektet är över).


Kontakta mig via denna sida och berätta lite om din verksamhet och de tankar du har så hörs vi.

Mvh. Emma

3
hej jag har letat någon jätte länge som kan hjälpa mig att göra min sida. Skulle skicka meddelande till dig men det verkar inte gå... ska jag maila dig kanske?[br]mvh/ Anna
2
Hej, ja du kan maila till: emma.nilsson[at]unf.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.