Söker affärs partner

5
Jag driver en webbshop som säljer Alpacka kläder (Alpacka är speciellt bl. a.ekologiskt, otroligt varm, mm. Läs mer på nätet om du inte vet det). Men nu vill jag fokusera på en enda produkt (som säljer bäst, är lätt att hantera och har vanligen bra acceptans) via nätet. Resten säljs till andra klädbutiker, alltså inte via Internet. Riskerna är ganska låga och lönsamheten är god för denna produkt.
Jag söker en affärspartner som vill satsa på denna lönsamma produkt. Du ska vara beredd att investera kapital (det rör sig inte alls om stora belopp), vara med i beställningsrecessen (design, färg, mm), hjälpa till med marknadsföring, underhålla webben med innehåll (kanske blogg) samt vara aktiv på de sociala medierna. Vidare kan du vara med om att hjälpa till att sälja övriga kläder till andra klädbutiker
Jag erbjuder dig en viss % av företaget beroende på hur mycket du vill satsa. Tanken är också att expandera till övriga Norden. Jag tror du är en person som gillar kläder, design, mode. Du är duktig på att skriva (texter, blogg, social medier, mm) och du är bekväm med webben och de sociala medierna. (gillar du även fotografering då är det plus)
1
Hejsan Har du hittat den affärspartner du sökte? Vänliga hälsningar Richard

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.