Mentor Nätverk

5
Hej, jag söker folk som vill ingå i mitt nätverk av företagande, vad går detta nätverk ut på? Vad är syftet?

1: Ett rikstäckande Nätverk på alla större storstäder

2: Informell Nätvärk där vi kan träffas fysiskt på café men även snacka via Skype om idéer och partnerskap

3: Ett brett utbud av kompetens och olika brancher där vissa är expert i IT, nån i Ekonomi, någon i Juridik osv

4: Nätverk där mångfald och olika språkkunskaper välkomnas.

Så vad söker jag mer specifikt?
Folk med idéer, drivkraft, ambitioner i
Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Sundsvall, Uppsala, Eskiltuna, Västerås, Örebro, Skövde, Karlstad, Lund.

2. Folk som har webkamera, skype, mikrofon så vi kan bolla ideer via internet

3. Folk med brancherfarenheter från PR, Bygg, Ekonomi, Marknadsföring, Försäljning, Webb/Programmering, Butik, Inredning, Spa/Hälso-branchen m.m.

4: Folk med språkkunskaper i Engelska, Spanska, Franska, Turkiska, Arabiska, Ryska, Kinesiska, Thai, Indiska, Brasiliansk Portugisiska, Tyska, Holländska.

Stämmer nåt av detta in på dig?

Hör då av till mig här inne med privat meddelande, så kan ni få min
Mail, Telefon Nr och Skype efteråt.
10
1
Hej! Jag är intresserad att gå med i nätverket. Har skype: Swedishtrader
207
3
Jag är intresserad av detta nätverk, skicka vidare info till [email protected] Med vänlig hälsning /Daniel
157
1
Det skulle vara intressant. Jag hänger här på företagande.se så det är bara att skicka mig ett PM.
Med vänlig hälsning Carl Jonas Följ mig på Twitter http://www.twitter.com/carl_jonas www.carljonas.se - Blogg om företagande www.oneconsultant.se - Webbyrån som gör dig nöjd Webbutvecklare, entreprenör och bloggare
119
Det låter riktigt intressant! Bra initiativ!
peterkorkala.se - godis24.se, japanfakta.se, faktabank.se. Håller på att starta upp e-handel på godis24.se
8
Hej, är nätverket fortfarande tillgänglig?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.