Behöver hjälp med marknadsföring

1
Behöver hjälp med marknadsföring av mitt företag http://webbonova.se som även finns på twitter och facebook.

Istället för att ägna mig marknadsföring så vill jag ägna tiden åt att bättre på min portfolio och fixa kundjobb.

Jag ser gärna att man får bra kontakt och håller en aktiv konversation. Lite som en mentor.

Det är främst sociala medier jag vill synas i, men om du har andra förslag så är jag öppen för förslag.

Skriv här, twitter, facebook eller mail till [email protected]
207
3
Jag kanske är ironisk - men ska du ägna dig åt att bygga hemsidor så är marknadsföring en del av kakan så att säga. Det är absolut inte fel att be om hjälp - men det är något i huvudsak som du bör lära dig själv lite om i första hand.
80
En ganska enkel marknadsföring är att lägga in länk till ditt företag i din signatur på olika forum som du är aktiv i. Det gör att du får en inlänk till din sida och därför ökar dina placeringar hos sökmotorerna. Att punga ut några hundra åt facebook och google så får du riktigt bra marknadsföring som inte kostar jätte mycket. Ring runt till potentiella kunder är viktigt också. Prata med släkt, vänner, och kontakter, finns alltid något att erbjuda. Tag kontakt med andra webbyråer och erbjud dina tjänster som en typ av underleverantör.
Med vänlig hälsning Mikael Ladoo Webbyrå En liten men effektiv webbyrå som erbjuder webutveckling och design till privatpersoner, företag och organisationer. Ladoo Webbyrå
338
25
Hitta din nisch så du sticker ut från mängden. Alla bygger hemsidor till bra priser.
207
3
Sadla om mer än just specifikt till WordPress -hemsidor. Se över alternativa och relaterad tjänster.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.