Säljare för itsystem

49
2
Har ni F-skatt? Eller är du på gång att skaffa det?
Många som har talang för att sälja har inte alltid en produkt.
Vi söker någon eller några på olika ställen i landet som är intresserade av att sälja ett it-system som riktar sig mot detaljhandeln mm.
Systemet är webbbaserat och beprövat.

För mer information skicka kortfattad beskrivning om dig/er samt kontaktuppgifter.
http://www.50lappen.se
1
Dom senaste fem åren har jag arbetat för OpenNet i olika roller till exempel telemarketing säljare och key account manager. OpenNet är en kommunikationsoperatör som verkar i 37 kommuner. I dessa kommuner ansluter man fastigheter som villor och flerfamiljshus till fibernät. Bland mina uppgifter fanns att vara regionansvarig i södra Sverige med näten i Ystad, Trelleborg, Vetlanda och Malmö. I min roll ingick att utveckla affärerna i dessa nät, leda styrgruppsmöten med mera. Sommaren 2012 köptes OpenNet av Telenor och håller på att ombildas till OpenUniverse. Detta har medfört en omorganisation som inte passar mig och därför har jag lämnat Telenor. Utbildning: Företagsekonomi på gymnasienivå och eftergymnasiala studier inom marknadsföring på IHM (DIHM) Personlighet: Gladlynt, ihärdig problemlösare. Som är övertygad om att den enda vägen till långsiktigt goda affärer är att se till att kunden blir nöjd. Övrig bakgrund: Jag har jobbat med försäljning i sedan 20 års åldern för det mesta inom IT sektorn och tycker fortfarande att det är samma kick att få en order stor eller liten. Jag hoppas denna korta presentation ska leda till ett personligt möte då jag får veta mer om det uppdrag som ni erbjuder. Jag tar helst uppdraget som egen företagare. Vänligen Sören Hellqvist [email protected] 070-590 27 33
8
Hej, Intresserad av att veta mer, driver ett eget TM bolag. Skulle du kunna slå iväg ett mail till mig [email protected] Eller ring mig 08 121 111 78 http://www.allasbolag.com/

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.